planken doorzagen

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.436
3.801
Is er iemand in de omgeving van utrecht die 5 nieuwe vuren planken kan doorzagen? Maat is 220 x 25-3500 lang. Ik kan er ook 10 kopen en door een vandiktebank gooien tot ze 10mm zijn, maar dat geeft veel afval en mijn vandiktebank is net te smal. De delen worden gebruikt om bestaande balken te bekleden. Dus als er wat verloop in de dikte zit is niet zo erg. Dan stop ik er wel een vullatje tussen.

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
222
120
Amersfoort
Hey Chevy, dwars doorzagen of in de lengte? Ik heb een klein tafelzaagje van Dewalt en een afkortzaag. Maar geen idee of dit betrouwbaar genoeg is. Anders de stadswerkplaats utrecht een bezoekje brengen? Voor 7.50 per uur kan je daar zagen op de vrijdag en zaterdag, mits je kan aantonen dat je veilig om kan gaan met de machines.

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.289
522
hilversum
Je mag ze hier in Hilversum door me lintzaag halen(heb ook een vlak/vandikte van 30cm)
Moet ik even wat opruimen maar moet lukken.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.436
3.801
RDL als ik zo ver ben, neem ik even contact met je op. Ik zal ze alvast van 2 kanten 8cm inzagen, dan zijn we snel klaar. Als ze daarna even glad getrokken kunnen worden, zo helemaal fijn zijn.

• Leuk
Waarderingen: Rdl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.