Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat als het hout al geschilderd is en kaal schuren geen optie is? Hoe ga je dan effectief die beestjes te lijf met chemicaliën (embasol o.i.d.)? Is een oprechte vraag, dus niet om moeilijk te doen.
@Hed
En de naam zal wel wat streekgebonden zijn denk ik.
Of het nu Peterolie / Petroleum / Peut of Kerosine is, maakt mij niet uit, als die beestjes er maar een hekel aan hebben.
Het maakt ook allemaal niet uit, was misschien een domme vraag….
Je hebt wel gelijk als je zegt: als het maar werkt…, maar soms is het makkelijker om het spul te gebruiken wat er voor bedoeld is
Jazeker! En wat raden jullie aan voor mogelijke behandeling? Olie/beits/iets anders? Het is trouwens een plank van ongeveer 2 meter. De vriezer wordt het hem dus ook niet, maar genoeg andere opties lees ik hier!
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.