Met plezier Jeroen, maar het zal voor morgen zijn.
Is dit typisch voor Nederlanders?
Geen idee maar je verslagen lezen altijd wel lekker weg dus als ik je zover kan krijgen het geheel nog een keer op herhaling te doen, dan zal ik dat niet laten ;-)
Met plezier Jeroen, maar het zal voor morgen zijn.
Is dit typisch voor Nederlanders?
Via een potboor van diameter 30 mm wordt het onderste deel van het mechanisme ingeboord die ongeveer een 4 mm diep moet zitten.
Normaal moet het een boor van 33 mm zijn, maar dit bestaat niet denk ik?
Heb er zojuist ook een paar gemaakt. Deze twee zijn demomodellen. Als ze goed gekeurd worden ga ik daar een hele serie van maken. Om deze twee te maken was ik minstens 1,5 uur bezig. Dat viel me toch wel wat tegen, maar straks in serie zal het vast sneller gaan.
Bekijk bijlage 54756
Bekijk bijlage 54757
Oei, nu ga ik natuurlijk de volgende keer de deksel op mijn neus krijgen, maar ik gok het er toch op
Ik vind ze erg saai, ik heb er een beetje 13 in een dozijn gevoel bij
nee hoor! sterker nog... ik ben t wel een beetje met je eens!
nee hoor! sterker nog... ik ben t wel een beetje met je eens!
Ok, dus ik zat er niet zo ver naast, nu kan het zijn dat dit de wens is van de klant, al zou ík dan een beetje eigenwijs zijn, niet elke klant weet goed wat hij wil (gebrek aan creativiteit bijv.) en dus wat anders proberen of je zat zelf in een minder creatieve flow
Bij dat andere kan ik je adviseren eens een draaicursus te doen, daar leerde we ook eerst een schets te maken van je model en daar dan ook de maten in uit te zetten, zo een schets kan heel verhelderend zijn, maarja...zo een cursus moet je wel liggen
(sorry Didier dat ik je draadje misbruik om Ronald te pesten)
Wat een prachtige reportage. Is het goed als ik deze op onze regiobijeenkomst laat zien?
grts
marcel