Penblanks

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Goedendag,

In principe heb je nooit genoeg hout, maar ik ben bang dat het toch bijna zover is. Vandaar dat ik wat sets penblanks aan wil bieden.

De afmetingen van de stukken verschillen, maar zijn altijd minimaal 19 x 19 mm ( meestal meer) en altijd langer dan 125 mm. De penblanks zijn droog, geschikt om direct te verwerken, tenzij anders vermeld.

Ik heb meerdere sets met de volgende houtsoorten beschikbaarDSC_0019.JPG


- Ovankol
- Gleditsia ( Valse Christusdoorn) (Nog vochtig)
- Cotinus ( Pruikenboom)
- Sering
- Laburnum ( Gouden Regen)
- Hulst (nog iets vochtig)
- Plataan (kwartiers gezaagd)
- Purpurhart
- Teak
- Rozenhout (Dalbergia)

De vraagprijs per set is 17,50. Bij aankoop van meerdere sets, prijs in overleg. Andere houtsoorten zijn op aanvraag beschikbaar.

Bij interesse graag een berichtje.

Met vriendelijke groet,

René
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Goedendag,

In principe heb je nooit genoeg hout, maar ik ben bang dat het toch bijna zover is. Vandaar dat ik wat sets penblanks aan wil bieden.

De afmetingen van de stukken verschillen, maar zijn altijd minimaal 19 x 19 mm ( meestal meer) en altijd langer dan 125 mm. De penblanks zijn droog, geschikt om direct te verwerken, tenzij anders vermeld.

Ik heb meerdere sets met de volgende houtsoorten beschikbaarBekijk bijlage 99984


- Ovankol
- Gleditsia ( Valse Christusdoorn) (Nog vochtig)
- Cotinus ( Pruikenboom)
- Sering
- Laburnum ( Gouden Regen)
- Hulst (nog iets vochtig)
- Plataan (kwartiers gezaagd)
- Purpurhart
- Teak
- Rozenhout (Dalbergia)

De vraagprijs per set is 17,50. Bij aankoop van meerdere sets, prijs in overleg. Andere houtsoorten zijn op aanvraag beschikbaar.

Bij interesse graag een berichtje.

Met vriendelijke groet,

René
En waar kan ik al dit mooi hout verkrijgen?
 

vlondertuin

Nieuw lid
13 mrt 2021
3
10
dordrecht
Goedendag,

In principe heb je nooit genoeg hout, maar ik ben bang dat het toch bijna zover is. Vandaar dat ik wat sets penblanks aan wil bieden.

De afmetingen van de stukken verschillen, maar zijn altijd minimaal 19 x 19 mm ( meestal meer) en altijd langer dan 125 mm. De penblanks zijn droog, geschikt om direct te verwerken, tenzij anders vermeld.

Ik heb meerdere sets met de volgende houtsoorten beschikbaarBekijk bijlage 99984


- Ovankol
- Gleditsia ( Valse Christusdoorn) (Nog vochtig)
- Cotinus ( Pruikenboom)
- Sering
- Laburnum ( Gouden Regen)
- Hulst (nog iets vochtig)
- Plataan (kwartiers gezaagd)
- Purpurhart
- Teak
- Rozenhout (Dalbergia)

De vraagprijs per set is 17,50. Bij aankoop van meerdere sets, prijs in overleg. Andere houtsoorten zijn op aanvraag beschikbaar.

Bij interesse graag een berichtje.

Met vriendelijke groet,

René
 

vlondertuin

Nieuw lid
13 mrt 2021
3
10
dordrecht
hoi Rene , ik ben bezig om de grootste collectie van hout aan te leggen , om later een soort van houtmuseum op te richten van jou lijst heb ik de cotinus pruikenboom nog niet , zouden we het pakket wat jij aanbied misschien kunnen ruilen voor een plank bloodwood 100cm lang 14 breed en 25 dik , zal mijn collectie later ook plaatsen dmv een foto , kom uit dordrecht
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.