Pen-Slisverbinding op de freestafel

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.816
3.451
Als je voor elk project nieuwe machines koopt, die je niet dagelijks gebruikt, dan heb je al snel geen plek meer om te werken. Ik kijk tegenwoordig of ik iets kan maken met de spullen die ik al heb. En van materiaal dat ik al heb liggen. En nog staan mijn opslag en werkplaatsen erg vol.

• Geweldig
Waarderingen: John1969 en ZotVanHout

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.880
2.480
Klein-Brabant, Vlaanderen
Als je voor elk project nieuwe machines koopt, die je niet dagelijks gebruikt, dan heb je al snel geen plek meer om te werken. Ik kijk tegenwoordig of ik iets kan maken met de spullen die ik al heb. En van materiaal dat ik al heb liggen. En nog staan mijn opslag en werkplaatsen erg vol.
ja, @chevy66,
op dit gebied vind ik in jou een gelijkgestemde
ook ik had & heb zelfs de gewoonte om materiaal en gereedschap te kopen dat ik nog niet had & heb, en wel eens van pas zou (kunnen) komen
onze horizon wordt er rijker en gekleurder van
laat dat jonge grut zijn gang maar gaan
(nu vind ik 300 euro voor een gatensteek, die je nadien kwijt kan, niet overdreven . . .)

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.184
475
hilversum
Ik heb dezelfde al zeker 3x gebruikt in een jaar tijd😂
Opzich het werkt.
Als tip geef ik mee boor het eerste gat met de boormachine bespaart je veel frustratie en tijd, daarna kan de machine gewoon soepel erdoorheen.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
656
368
‘s-Hertogenbosch
Ik ben bang dat velen op dit forum dit kunnen beamen en zich hierbij aan kunnen sluiten…🤩. Voor mij is het ( hebben ze een mooi woord voor uitgevonden) een soort van guilty pleasure 🤩🤩🤩. Ik heb het idee dat een creatief iemand meer mogelijkheden ziet dan de standaard. Wat weer resulteert in een bepaalde behoefte wat zich verder door ontwikkelt.
Niet dat ik elke week in de winkel sta voor iets nieuws, maar zoek wel steeds naar efficiënte oplossingen, al dan niet zelf maken, en soms ook wel te kopen geheel of gedeeltelijk

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.816
3.451
Ik krijg zo veel zooi, dat het steeds meer een uitdaging wordt om het een plek te geven. Je loopt altijd een beetje achter de feiten aan.

• Leuk
Waarderingen: John1969

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.