Toen ik begon met houtdraaien was dit voornamelijk voor pennen en tolletjes te maken.
Destijds dan ook te veel penkits gekocht die ondertussen al jaren in een lade liggen.
Daarnaast ook al veel houtjes verzameld en het ''rest'' hout van andere projectje opgezaagd aan pennen houtjes.
Nu ik mijn werkzolder wat aan het opruimen ben is het tijd om een deel weg te doen.
Diverse slimline kits

1x goud
2x koper
4x chrome
4x satin silver

5x europen chrome
Zelf gebruikte ik de mini ziplock zakjes waar de onderdelen in kwamen om een CA finish aan te brengen.
Vandaar dat de onderdelen al uit die zakjes zijn gehaald.
Later heb ik van iemand een berg van die zakjes gekregen, hier zal ik een stapeltje van bij doen.

Naast de kits heb ik ook nog een doosje met blanks van diverse houtsoorten
(zebrano, esdoorn, olijf, wenge, peer, eiken, stukjes burl etc.)

Leuk voor een beginnende pennen draaier lijkt mij!
Vraagprijs voor alles €50,- zonder verzendkosten.
Ik heb nog meer hout mocht er interesse zijn.
gr,
Bart
Destijds dan ook te veel penkits gekocht die ondertussen al jaren in een lade liggen.
Daarnaast ook al veel houtjes verzameld en het ''rest'' hout van andere projectje opgezaagd aan pennen houtjes.
Nu ik mijn werkzolder wat aan het opruimen ben is het tijd om een deel weg te doen.
Diverse slimline kits

1x goud
2x koper
4x chrome
4x satin silver

5x europen chrome
Zelf gebruikte ik de mini ziplock zakjes waar de onderdelen in kwamen om een CA finish aan te brengen.
Vandaar dat de onderdelen al uit die zakjes zijn gehaald.
Later heb ik van iemand een berg van die zakjes gekregen, hier zal ik een stapeltje van bij doen.

Naast de kits heb ik ook nog een doosje met blanks van diverse houtsoorten
(zebrano, esdoorn, olijf, wenge, peer, eiken, stukjes burl etc.)

Leuk voor een beginnende pennen draaier lijkt mij!
Vraagprijs voor alles €50,- zonder verzendkosten.
Ik heb nog meer hout mocht er interesse zijn.
gr,
Bart