Parkside Performance PMF AP 20 Li AI leuke budget boven frees

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
284
129
55
Luzy Saint Martin
  • Leuk
Waarderingen: Vigier

Vigier

Nieuw lid
13 jan 2024
13
4
Naarden
Ik heb met je mee gedaan, die met 3 voeten besteld. Wil ergens dit jaar nog een freestafel in een werkbank inbouwen, deze past ook mooi in de 65mm schacht voor de lift. Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: H@ns

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
284
129
55
Luzy Saint Martin
Ik vond alles erg degelijk! Mooie hoogteverstelling voor als hem niet in de freestafel gebruikt.
Handig dat er extra koolborstels bij zitten!
Sowieso veel extra’s en die schuine houder is ook een leuke extra.

Enige puntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de opgeschroefde zool nogal eenvoudig plastic is en bovendien niet heel vlak gemonteerd is. Maar daar vind ik wel een oplossing voor.

Nog niet getest, duurt nog een week of twee maar ik ben heel content tot dusver.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vigier

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Nee. Maar ik heb inmiddels deze besteld: iets goedkoper en wat meer mogelijkheden

En, wat zijn de bevindingen..? Ben wel benieuwd. Leuke prijs
 
  • Leuk
Waarderingen: edjuh

edjuh

Nieuw lid
29 jan 2024
4
4
Haarlem
Nee. Maar ik heb inmiddels deze besteld: iets goedkoper en wat meer mogelijkheden

Ik heb de Katsu versie, maar volgens mij komt dit allemaal vanuit een specifieke Chinese fabrikant en worden deze dingen gerebrand.

katsu frees
katsu freesplaat
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.