Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben bij verhuizing een dwarsgeleider en Parallelgeleider verloren/kwijtgeraakt van de Parkside bandzaag.
deze gekocht bij Lidl voor 129 euro.
ik wordt van het kastje na de muur gestuurd, maar niemand heeft de oplossing voor vervanging van de hulpstukken
vrees dat lidl geen dienst-na-verkoop of onderhoudsafdeling heeft
de machines zijn zo goedkoop dat ze daar geen personeel op kunnen zetten
hopelijk hebben andere collega's betere ervaringen
A replacement, superior rip fence arrangement that will replace the flimsy fences found on many, low cost benchtop bandsaws. This is a very worthwhile upgrade that will make your machine more accurate to use. The fence is 370mm long and the rail 340mm....
www.axminstertools.com
Let bij onderstaande afkortgeleider op de afmetingen van de sleuf waar die in moet lopen. Anders zelf wat maken, want andere kosten al gauw meer dan de helft van je lintzaag.
Bedankt voor jullie interesse. ik heb reeds contact gehad met Lidl, die stuurt me door naar Scheppach, scheppach verwijst weer naar kompernass nederland. Laatste heeft nog niet gereageerd.
lint of bandzaag. Ik denk bandzaag.
voor hout lees ik meestal 'lintzaag'
voor metaal 'bandzaag'
maar de terminologie vervaagt en loopt over
in feite is het altijd een doorlopende of eindeloze lus of band met tanden om te zagen
en het ene type tand is meer voor hout, en het andere meer voor metaal geschikt
Een bandzaag ken ik eigenlijk alleen als machine om verse stammen tot planken te zagen. Vaak mobiele machines die na de kap meteen een stam in schaaldelen verzagen.
De “banden” zijn dusdanig breed dat ze niet afwijken van de lijn, en de doorvoerhoogte van de machine is er op ingericht om verse stammen van behoorlijke diameter aan te kunnen. De doorvoer verloopt automatisch en vaak zijn de banden gekoeld met water.
Daar zit de aanleiding voor dit misverstand. @geer gebruikt onbewust een germanisme.
Lidl is Duits en adverteert zijn lintzaagmachine als bandzaagmachine.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.