Overzicht haakse slijpers 76 mm.

jorisvh

Post veel
naast het verschil in koppel zijn de 12V-35 machientjes koolborstelloos en de 12V-15 niet (wat natuurlijk niet betekent dat de -15 snel stuk zou moeten gaan).

ik lig op de loer voor een goeie deal op een GSR 12V-35 FC set, zoals aangeprezen door @ZotVanHout 😉. de FC (FlexiClick) met losse haakse en excentrische koppen lijkt mij handig voor hoekjes en kantjes waar mijn Makita 18V LXTs te lomp voor zijn.

onlangs passeerde op iBood een Bosch blauw 12V GSB 120-Li set met schroef(klop)boormachientje met 2x2Ah en lader maar dat leek me een model te zijn dat niet voor de EUmarkt bedoeld is.
als ik het goegelde kwam ik op Bosch Africa terecht 🤔 dus die heb ik maar laten passeren …

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.412
224
Gem. Winsum (Groningen)
Potverdorie, ik wist niet dat er (heel misschien?) ook een kolomboormachientje in de reeks komt.
nog
@ Wilco: Ja de ""Dremel"" uit deze reeks bevalt me veel beter dan de echte Dremel. In eerste instantie omdat ik het gevoel heb (tja, wat is gevoel hier waard) een echt stuk gereedschap in de hand te hebben en hij is krachtiger. De diameter van deze blauwe Bosch-dremel is een beetje groter . Dat is soms een beperking bij he gebruik van bijv een slijpschijfje en mede daarom is het gebruik van een flex dan extra fijn.
Volledigheidshalve voeg ik toe dat het cirkelzaagje uit de reeks wel een beetje op het randje is qua kwaliteit. Potverdorie, Bosch, dat had toch allemaal steviger gekund (toch pak ik dat klein dingetje vaak).

PS;
En ik moet er misschien bij vertellen dat ik sinds een poosje een tweede werkplaatsje dicht bij huis heb maar zonder elect. Deze machinetjes passen me daar heel goed.
groet
Klaas

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.