Oude Woodturning magazines, gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo mensen,

Hierbij gratis aangeboden een hele stapel oudere woodturning magazines. Ik heb ze destijds van ons medeforumlid Opeaty overgenomen en stel ze nu weer beschikbaar voor de volgende. Op te halen nabij Kampen.
DSC_0543.JPG
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Hallo Jan,

"van dit soort", valt daar ook joinery onder? Draaien heb ik het gereedschap niet voor dus die magazines vind ik minder interessant :)
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Houtverbindingen, bijvoorbeeld voor meubelmaken, of schilderij lijsten maken. Bijvoorbeeld "woodworkers journal" is een magazine wat ik graag zou lezen.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Oeioei, ik ben er zelf van geschrokken: totaal heb ik volgens de zoekfunctie (wood) al 96 Gb aan bestanden.
Dat gaat hem dus niet worden met WeTransfer.
Ik ga er mee bezig. Jullie horen nog.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.272
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Ik heb een website waar voor elk wat wils staat en wordt nog wekelijks aangevuld... link alleen via pb..
In de map Magazines worden de namen ook wel bijgehouden en genormaliseerd. 10.000 files in 234GB
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik heb een website waar voor elk wat wils staat en wordt nog wekelijks aangevuld... link alleen via pb..
In de map Magazines worden de namen ook wel bijgehouden en genormaliseerd. 10.000 files in 234GB
Leuk, maar Chrome laat me in eerste instantie niet toe. Moest via omweg er naar toe.
Ik ga van de week even er aan werken.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Een exemplaar?
Aktieradius?
Eindredacteur?
Ik moet er wel bij vermelden dat het niet mijn bedoeling is dat het gepubliceerd wordt. De reden kun je raden.
En dan heb ik het niet alleen over copyright.
Dus graag even overleg hierover. Als bron van inspiratie, waar je dan zelf mee aan de slag kunt, daar kan ik in mee gaan.
Ik wil echter niet opeens een Amerikaanse advocaat o.i.d. op mijn dak krijgen.
Begrijp je?
Groeten,
Jan
 

Henk de Rijk

Actieve deelnemer
31 mei 2019
168
128
Nieuwkoop
Een exemplaar?
Aktieradius?
Eindredacteur?
Ik moet er wel bij vermelden dat het niet mijn bedoeling is dat het gepubliceerd wordt. De reden kun je raden.
En dan heb ik het niet alleen over copyright.
Dus graag even overleg hierover. Als bron van inspiratie, waar je dan zelf mee aan de slag kunt, daar kan ik in mee gaan.
Ik wil echter niet opeens een Amerikaanse advocaat o.i.d. op mijn dak krijgen.
Begrijp je?
Groeten,
Jan
Ik begrijp het jan dus graag even kontakt mijn nummer staat in de aktieradius

henk
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.