Ik heb Maxcut gedownload maar ik zit wat vast met het importeren van CVS bestand.
De vraag is wat breed, want het hangt er maar net van af wat er precies in het CSV bestand staat. Als je een voorbeeld bestand hebt wil ik je er wel mee helpen.Zou u mij hierbij kunnen helpen?
De vraag is wat breed, want het hangt er maar net van af wat er precies in het CSV bestand staat. Als je een voorbeeld bestand hebt wil ik je er wel mee helpen.
Het staat niet op de site, maar het lijkt erop dat dit enkel voor Windows is. Jammer voor Mac-gebruikers…Ik heb even getwijfeld of ik hier op zou reageren want ik zit op dit forum omdat ik een hobby houtbewerker ben.
Maar ik heb ook een 2e hobby en dat is software ontwikkeling.
En laat ik nou toevallig een zaaglijst optimalisatie programma gemaakt hebben. Aanvankelijk alleen voor balken/profielen maar sinds kort ook voor platen.
Ik zit niet op dit forum om mijn software te verkopen maar ik zou feedback van dit forum zeer waarderen.
Je kunt een gratis testversie downloaden via: www.optimist-software.nl
Vervelend. Je moet zorgen dat hij geen fout melding heeft, dan werkt het. Veel succes!Als ik het importeer heeft hij altijd een fout melding
Zolang er geen rook uit je computer komt is er nog hoop. Meer serieus: we hebben echt meer info nodig. Je mag me best een PM met het bestand sturen, dan kijk ik er naar.Als ik het importeer heeft hij altijd een fout melding
een CVS bestand is gewoon een spreadsheet als tekstbestand, waarbij de waarden in een regel (dus de kolommen) van elkaar gescheiden zijn met komma's en de regels met returns.Beste,
Ik heb Maxcut gedownload maar ik zit wat vast met het importeren van CVS bestand.
Zou u mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt
Je bedoelt CSV, het staat immers voor Comma Separated Values. CVS is ook een 'computerterm' maar dan voor een archaïsch versiebeheersysteem.een CVS bestand is gewoon een spreadsheet als tekstbestand, waarbij de waarden in een regel (dus de kolommen) van elkaar gescheiden zijn met komma's en de regels met returns.
Wellicht is het CVS bestand afkomstig van een Mac? in dat geval zijn de regeleinden in een tekstbestand anders dan bij een Windows (of Unix) bestand Win gebruikt <CR><LF>, Mac alleen <CR>, Unix alleen <LF>
Misschien helpt dat?
Zou je de oplossing willen delen?Ik ben er uitgeraakt, toch bedankt voor jullie steun
Mvg Robin
Ja, sorry. Ik bedoelde idd CSV - comma separated values ;-)Je bedoelt CSV, het staat immers voor Comma Separated Values. CVS is ook een 'computerterm' maar dan voor een archaïsch versiebeheersysteem.