Open Dag Hout op 31 oktober in de Hanzehal te Zutphen, onder voorbehoud..

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Open Dag Hout 2021 op 31 oktober weer in onze vertrouwde Hanzehal te Zutphen.

Het is misschien wel wat optimistisch van ons om dit nu bekend te maken, op misschien wel het dieptepunt van de corona crisis. Maar het zou mooi zijn dat het dit jaar weer gaat lukken en als het mee zit de mooiste Open Dag Hout tot nu toe te organiseren. Zonder perspectief geen toekomst.

Alles nog wel even onder voorbehoud natuurlijk. We hebben genoeg plannen om ook iets op de zaterdag te gaan organiseren en er op de zondag weer een top dag van te maken.

Positief denken en doen!

jaap
 
Laatst bewerkt:

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.755
979
Omgeving Eindhoven
Mooi om te horen dat je in ieder geval eraan denkt om het te gaan organiseren. Afblazen kan komende zomer altijd nog, mocht dat toch nodig zijn.
En als het vaccineren goed gaat, is er een grote kans dat e.e.a. dan al weer mogelijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Marco78

Actieve deelnemer
6 sep 2018
32
7
Veluwe
Prima idee!
Waarom weer in die Hanzehal?
Parkeren is daar echt naadje, soms ver lopen, had heel graag een andere locatie gezien.

Parkeren in een parkeergarage doe ik namelijk nooit meer.
Heb 1 x een stevig beschadigde auto er aan overgehouden, dader spoorloos.
Was overigens niet in Zutphen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Prima idee!
Waarom weer in die Hanzehal?
Parkeren is daar echt naadje, soms ver lopen, had heel graag een andere locatie gezien.

Parkeren in een parkeergarage doe ik namelijk nooit meer.
Heb 1 x een stevig beschadigde auto er aan overgehouden, dader spoorloos.
Was overigens niet in Zutphen.
Hoi Marco,

Het is denk ik als organisator altijd fijn en gewaardeerd als mensen niet alleen vertellen wat ze niet willen maar ook wat ze wel willen. Het is niet echt een cafetaria model waarin je om een plan af kunt schieten en dan wachten tot er een alternatief op de proppen komt. Weet niet f dat de strekking van je woorden is maar zo kun je het wel lezen. Als je de hanzehal slecht vindt heb je vast ook betere ervaringen dus zet die dan ook in je post en bied je hulp aan.

Woodworking is geen groot bedrijf waar je je wensen in kunt dienen maar een gezellige commmunity waar we dingen samen doen.
 

tdw83

Actieve deelnemer
28 dec 2012
159
41
Den Hoorn, ZH
Ik heb hem in mijn agenda genoteerd,

Qua ruimte is de locatie prima. Parkeren is niet eenvoudig maar als je niet in een parkeergarage wilt staan of een paar minuten wil lopen is het overal lastig denk ik. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de kosten van een hal in Zutphen gunstiger zijn dan van een hal in de randstad.

Ik kijk er naar uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: kiesvoorhout en jaap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank je Scheppie! De Hanzehal is een prachtige grote hal met een buitenterrein tegen een heel schappelijke prijs. Gemeente Zutphen werkt altijd erg positief mee voor alle benodigde vergunningen, en de beheerder is geweldig om mee te werken.
Het is zo ongeveer naast het station en Zutphen ligt wel enigszins centraal in Nederland. Centrum van deze oude Hanze stad ligt op loopafstand wat een overweging kan zijn als je vrouw en kinderen meeneemt die niet alleen voor het hout komen.
Het eerste jaar lag er een spiksplinternieuwe vloer in, maar het is geen probleem om met auto's aanhangers en een heftruck naar binnen te rijden bij het op en afbreken.
De lokale kraamverhuurder kent de beheerder goed en zijn maken met ons hele goede afspraken over het opbouwen en afbreken.
Met de verzekering zijn we ook een langdurige afspraak aangegaan als het gaat om de voorzieningen voor de bezoekers, de vluchtwegen, brandveiligheid, hulp bij ongevallen etc. We mogen vanwege de ligging etc zelfs met pijl en boog buiten demonstraties geven...

We hebben ons een aantal keren georiënteerd op andere locaties maar hebben niet iets kunnen vinden wat zo goed past bij wat we hier kunnen doen.

jaap
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
Prima idee!
Waarom weer in die Hanzehal?
Parkeren is daar echt naadje, soms ver lopen, had heel graag een andere locatie gezien.
Ik heb alleen de ervaring dat het niet zo duidelijk was aangegeven dat je achter het gebouw kunt/moet parkeren. Toen ik dat wist was er altijd plenty ruimte.

Maar gezien de enthousiaste reacties wordt dat misschien nu wel anders:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.