Open dag hout in Zutphen

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
63
49
Oosterbeek
Voel nog steeds een groot leeg gat in mijn bestaan door het niet doorgaan van de OpenDagHout vorig jaar.
Ben zo benieuwd of het dit jaar wel weer gaat lukken. Weet iemand daar al iets meer over te zeggen...?
Groet
kees

• Leuk
Waarderingen: John1969

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
398
85
Oss
Kun je beter niet in overleg met houtpro+ en eventueel combineren. Brabanthallen krijg je alleen met open dagen hout niet vol. En sommige standhouders staan er al dus waarom niet in gesprek houtpro+ is om het jaar en zou voor jullie wellicht ook optie kunnen zijn

• Leuk

John1969

Post veel
10 jul 2023
752
418
‘s-Hertogenbosch
Brabanthallen zijn wel goed bereikbaar vanaf de snelweg en met ov ook goed te bereiken, ca 10 minuten lopen vanaf ‘s-Hertogenbosch centraal…..
Parkeren op eigen terrein en voor de wederhelft eventueel een schitterende stad om te winkelen wandelen of gewoon een terrasje te pakken.
Daarnaast ligt ‘s-Hertogenbosch, ook bijna geografisch gezien in het hart van het land.
Ik ben voor 👍🏼

Groetjes John

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
63
49
Oosterbeek
Misschien mis ik het e.e.a. maar als ik de exposantenlijst van HoutPro kijk, is dat toch een heel andere groep dan doorgaans op de ODH staat? Op twee na, zo lijkt het...., wat is dan feitelijk het probleem?

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
398
85
Oss
Kijk, in Friesland spreken ze een andere taal. In Wallonië ook. Voor wat er over blijft is Den Bosch aardig centraal… : )

Hoezo België of Vlaanderen wilde altijd bij Nederland horen maar we wilden Friesland ruilen met Wallonië maar wilde jullie niet.
Dan was het wel centraal geweest

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
398
85
Oss
Misschien mis ik het e.e.a. maar als ik de exposantenlijst van HoutPro kijk, is dat toch een heel andere groep dan doorgaans op de ODH staat? Op twee na, zo lijkt het...., wat is dan feitelijk het probleem?

Dat odh misschien onvoldoende mensen heeft en te weinig of beperkte keus kwa geschikte ruimte om iets te organiseren. Maar jaap zei dat dat hoop exposanten naar houtpro gingen. Maar vond het geen gek idee om te combineren maar ben geen organisatie. Dan kunnen bezoekersaantallen een record worden voor odh

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.488
3.536
Gaanderen
Als je die 2 beursen gaat combineren verlies je de unieke sfeer van de ODH. De ODH is een beurs voor dhz-ers plus een kleine groep die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt. Bedrijven die zich hierop richten hebben op deze beurs hun doelgroep onder bereik.

Ik zeg nu niet dat je ze niet moet samenvoegen, maar vraag me af of de doelgroep van de ODH ook de doelgroep van de houtpro is

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.415
224
Gem. Winsum (Groningen)
Brabanthallen zijn wel goed bereikbaar vanaf de snelweg en met ov ook goed te bereiken, ca 10 minuten lopen vanaf ‘s-Hertogenbosch centraal…..
Parkeren op eigen terrein en voor de wederhelft eventueel een schitterende stad om te winkelen wandelen of gewoon een terrasje te pakken.
Daarnaast ligt ‘s-Hertogenbosch, ook bijna geografisch gezien in het hart van het land.
Ik ben voor 👍🏼

Groetjes John
Je hebt het hart op een andere plek dan ik :p

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
398
85
Oss
denk ook van niet
prijzen /m² zullen anders liggen
omkadering eveneens
als exposant op houtpro richt ik mij niet op het publiek van de odh
tenzij . . . er een plek is waar de ene naast de andere kan staan
dan kunnen we van 2 walletjes genieten

Ze zouden ook apart plein in kunnen richten mits het interessant zou zijn. En gooide maar balletjes op. Omdat het kwa organisatie lastig is en in zo'n geval eigenlijk alles aanwezig is.

Daarnaast denk ik dat het kwa doelgroep nog wel mee zou kunnen vallen. Is ook een groep die valt onder vakman of ambachtelijk. Ben ook zelfstandige met eigen werkplaats. Werd in verleden door leverancier vakidioot genoemd. Kanniet ligt op kerkhof en wilniet ligt ernaast. Voor dat soort bedrijven of personen zou het misschien wel interessant zijn. Juist omdat er wel raakvlakken zijn

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
801
161
Stiens
Felder ontbreekt tot nu toe op de Exposantenlijst. (Niet dat die naar de ODH komt, maar toch.)

Den Bosch ligt voor onze Vlaamse vrienden wat gunstiger dan Zutphen. Jammer voor ons in Friesland (en de rest van het Noorden).

John1969

Post veel
10 jul 2023
752
418
‘s-Hertogenbosch
Als je die 2 beursen gaat combineren verlies je de unieke sfeer van de ODH. De ODH is een beurs voor dhz-ers plus een kleine groep die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt. Bedrijven die zich hierop richten hebben op deze beurs hun doelgroep onder bereik.

Ik zeg nu niet dat je ze niet moet samenvoegen, maar vraag me af of de doelgroep van de ODH ook de doelgroep van de houtpro is
Sorry ik ben nog nooit op de odh of houtpro geweest en kan over de sfeer helemaal niks zeggen.🫢.
Ik weet wel dat sommige leveranciers voor m’n hobby een ander assortiment hebben en zeker andere prijzen hanteren die mij toch zeer professioneel overkomen ( voor m’n hobby).
Het zal idd een ander publiek trekken gezien de meeste bezoekers van de houtpro beurs niet geïnteresseerd zijn in het priegelwerk wat de hobbyist maakt.
Wat ik hier op het forum voorbij zie komen heeft naar mijn idee toch ook wel een professionele inslag, vandaar mijn verwarring van de twee beurzen.
Het leek MIJ ook eens leuk om een beurs te hebben hier in de buurt, met het hart gezien van Groningen tot de Franse grens en een groot gedeelte van Duitsland waar diverse forumleden vandaan komen…
Nogmaals m’n excuses voor de verwarring en de verkeerde aanname

Met vriendelijke groeten,
John

• Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.488
3.536
Gaanderen
Het is voor mij zeker geen verkeerde aanname. Soms is een nieuwe blik zeer verfrissend.
De enige die hier over gaat, is #jaap. Ik heb nog niets over de ODH van dit jaar gehoord. Heb echter weinig tijd om veel dingen voor te bereiden, dit in verband met een grote verbouwing.

• Leuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.