Opbergen van diverse gereedschappen

John1969

Post veel
10 jul 2023
765
424
‘s-Hertogenbosch
Hoi forumleden,
Ik ben m’n schuur aan het herinrichten….., dat was nodig….
Nu ga ik er vanuit dat ik niet de enige ben met ruimtegebrek dus vandaar mijn vraag.
Heeft er iemand slimme ideeën voor ruimtebesparende oplossingen welke overzichtelijk zijn.
Ik zoek mn ideeën voor het opbergen van
•meenemers
•tegencenters
•boorkoppen
•schuurkoppen
•chuck’s
•sleutels
enz enz enz
Dus wie ideeën heeft graag een reactie of foto’s,
Ben benieuwd,
Groetjes van John IMG_7314.jpeg
De lampjes, boormachine’s en diversen worden nog verwijderd,
Wel wil ik hier graag een vorm van luchtreiniger aanbrengen waarover ik nog aan het brainstormen ben.

thomasz

Oud hout
11 apr 2015
2.638
1.213
Omgeving Leiden
Hoi John,

Net als jij, zie ik overal spullen staan, zodat ik denk dat ze geen vaste plek hebben.Door dat wel te doen bespaar je ruimte, want dan wordt namelijk duidelijk waar nog een gaatje is waar wat opgehangen kan worden :)
Als het kan zou ik onder de draaibank lades maken, niet van die diepe maar waar sleutels ruim inpassen.
Bovenin de kast uitmesten, zoals dat heet.
Achter de draaibank heb je een schot tegen de krullen. Ook daar zou ik lades maken. Dan berg je toch wat makkelijker op dan wanneer je eerst het schot weg moet halen.

Niks met opbergen te maken, maar pak meteen de electriciteit aan. Dat vind ik er niet jofel uit zien, al zal het best functioneren.

thomasz

Oud hout
11 apr 2015
2.638
1.213
Omgeving Leiden
Hier kan je wellicht een idee uithalen voor je boormachines:

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
765
424
‘s-Hertogenbosch
Achter de draaibank heb je een schot tegen de krullen. Ook daar zou ik lades maken.
Klopt, echter daar hangen een paar echt lange uitholbeitels en enkele die weinig gebruikt worden
pak meteen de electriciteit aan. Dat vind ik er niet jofel uit zien
heb je gelijk in, en ben ik ook van plan, maar omdat het nog in opbouw is en nog steeds wijzigt even zo….. wordt nog afgewerkt met plafond

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.