Op zoek naar Inca lintzaag

Rop66

Actieve deelnemer
27 aug 2020
55
13
Nijmegen
Ik heb een mooie ruimte aan mijn huis gebouwd, en wil die langzaamaan gaan vullen met (mooie en fijne) machines.
Als eerste zoek ik een lintzaag, liefst een Inca. Heeft iemand er nog eentje over :) .

Verder staat een Inca Universal of Major ook op het verlanglijstje..

Ik hou van opknappen, reviseren, maar dan moet je wel een tamelijk complete machine hebben..
Woon vlakbij Nijmegen, maar kan best een stukje rijden ..
gr Rop
 

PiekWerk

Nieuw lid
27 sep 2020
23
9
Rotterdam
Hee Rop,
Hier ook een INCA-fan..
Voor de universal, compact, vlakbank met vandikte-opzet heb ik complete machines excl. tafels.. dus als je interesse hebt, stuur maar een pb..
Groet,
PiekWerk
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Ik heb een mooie ruimte aan mijn huis gebouwd, en wil die langzaamaan gaan vullen met (mooie en fijne) machines.
Als eerste zoek ik een lintzaag, liefst een Inca. Heeft iemand er nog eentje over :) .

Verder staat een Inca Universal of Major ook op het verlanglijstje..

Ik hou van opknappen, reviseren, maar dan moet je wel een tamelijk complete machine hebben..
Woon vlakbij Nijmegen, maar kan best een stukje rijden ..
gr Rop
Dag Rop,

Ik bouw Inca machines overnieuw op(zie bouwverslagen) kan je hier veel laten zien,mogelijkheid voor vrijblijvend dit te komen bekijken in Leusden.

Gr,
Peter v H
 

Rop66

Actieve deelnemer
27 aug 2020
55
13
Nijmegen
@Peter: ik kom graag een keertje kijken! Na de corona-crisis.
Inmiddels een Kity 612 gekocht, en een Inca Universal. Eigenlijk 2, de tweede is een slopertje van bij het oud ijzer! Aan die laatste zitten wat leuke onderdelen, een onderstel van hout, een betere motorophanging, een originele afdekplaat voor bij het zaagblad etc.. Die is echter wat "hoekiger" dan de andere, waardoor hij nog niet zomaar past. Ze lijken dezelfde leeftijd, allebei matgroen, geen hamerslag.

Inmiddels heb ik dus evt. ook wat Universal spulletjes over, voor als er iemand wanhopig op zoek is naar iets :)
Ook per ongeluk de verkeerde lagers gekocht, nu twee over voor een Major.

Wat een mooi speelgoed, die Incaatjes!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.