Op zoek naar een nieuwe uitdaging

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Beste forumleden,

sinds enkele maanden ben ik actief met houtbewerken en op dit forum.
Ondertussen heb ik redelijk veel draadjes doorgelezen en bij sommige wat gepost.
Mijn nieuwe hobby geeft heel veel voldoening en rust.

Helaas ben ik sinds 1-1-2015 werkloos. Dit zorgt er voor dat ik meer tijd voor persoonlijke ontwikkeling en mijn nieuwe hobby heb maar ondertussen wil ik weer graag aan het werk.

In 2011 ben ik "afgestudeerd" (uitgeleerd raak je nooit, zeker niet in de ICT branche) aan her ROC van Twente te Almelo opleiding ICT Beheerder niveau 4. Sinds die tijd heb ik verschillende certificaten behaald waaronder ITIL V3 Foundation.

Ik ben op zoek naar een fulltime Werkplek/Lokaalbeheer of Helpdesk functie binnen een reistijd van +- 90 minuten, Assen, Emmen, Hogeveen, Meppel, Zwolle, Kampen, Harderwijk, Deventer, Apeldoorn, Arnhem, Zutphen, Doetinchem, Hengelo, Enschede en omstreken.

Indien iemand een vacature of dergelijk voor mij weet mag dit zowel via PB als comment hieronder worden gegeven. Op aanvraag zal ik mijn CV sturen.

Alvast hartelijk dank!
 
A

Athanor

Guest
Wat jammer, goed initiatief dat je ook hier polst of iemand een werkplek weet.

Veel succes!


Fons
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Bestaat er niet een zoekhoek op fb voor werk in die buurt?
Bedankt voor de tip, Kheb me direct aangemeld bij een aantal vacature pagina's.
ik had begrepen dat er enkele icters op dit forum actief zijn dus ik dacht niet geschoten is altijd mis.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Ik heb voor je zo niet direct werk (ben werkzaam als teammanager in de SAP hoek), maar kijk eens op https://www.werkenbijachmea.nl/
In Apeldoorn zijn ze op zoek naar goeie IT'ers in allerlei vormen en maten ;-) .
Succes in ieder geval!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.