Onderwerpen bij vergissing gewist

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Beste forumleden,

Ik vrees dat ik in de haast om een driedubbel topic te wissen een fout heb gemaakt. Daardoor is waarschijnlijk al jullie input vanaf gisterenavond na half tien gewist.:( We kijken nog of hier iets van terug te zetten is, maar ik ben bang dat het definitief weg is. Mogelijk hebben jullie wel een bericht gekregen als dat zo is of zie je het bij het inloggen nog wel.

Mijn excuses voor deze misser, ik heb vandaag mijn dag niet zo geloof ik…..

Fons, moderator
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Kan gebeuren... Ik begreep al niet waar mijn topic gebleven was. Blij dat je dit even hebt gemeld. Het was trouwens al eerder dan gisteravond gepost...
 
Laatst bewerkt:

jorisvh

Post veel
Ja, zoiets kan gebeuren.
Ik vrees wel dat er meer weg is dan enkel wat na gisteren 21:30 gepost is.

Ik wilde net een vervolg breien aan het bouwverslag van mijn schommelstoel waar ik gisteren rond 15:00 al een 3-tal posts voor gedaan had (in de categorie Woodworking.nl Uitdaging 2022! > Van de werkbank, kleine meubels) en die blijkt ook verdwenen.
Ook een eerdere post in die categorie (ik denk van @Nerf - nachttafeltje) die er zeker al meerdere dagen was is weg.

geven jullie een seintje als het duidelijk is of het al dan niet te redden is?
het een 2de keer posten en dan merken dat het hersteld is zou spijtig zijn.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Ik ben ook mijn hele topic kwijt. Foto's heb ik gelukkig nog, kost alleen wat tijd om het opnieuw op te schrijven.
Tja. Toen ik website beheerder was heb ik ook wel s een foutje gemaakt waarvoor ik met zeer veel schaamrood op de kaken naar een systeembeheerder moest om een archiefversie terug te laten zetten... Shit happens. Jullie doen je best en ik vind dit nog steeds een leuk forum :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.