mogen we foto's ?Doet me denken aan een vliegbinder die ook regelmatig grappen uithaalde. Zo had hij een alternatieve versie van de vlieg genaamd 'copper john'...
Zo ook een Blue-Winged Olive. Die staat nu al een jaar of 15 bij mij op mijn bindtafel...
ik heb veel makita's uit de 18V-reeksZo'n toilet heb je ook wel nodig als je werkt met gereedschap van makita. Daar krijg ik zo de schijt
Klein beetje grootspraak vind ik je laatste opmerking wel…. weet niet wat voor werk je doet, maar niet iedereen zal het hier met je eens zijn. Zit je in het fijnere segment zal je gereedschapkeuze misschien richting de duurdere merken neigen, maar in het algemeen zijn er geen slechte merken. Het is alleen maar wat je zelf voor eisen eraan hangt en hoeveel je er aan wil besteden….
Ik ga er vanuit dat bij jou een festool-toilet staat![]()
Blue-winged Olive... foto is niet van al te beste kwaliteit, maar het idee is duidelijk ;-) Copper john kan ik nog even niet vinden...mogen we foto's ?
Excuseer mijn lompheid…. Dat jij één van de onfortuinlijke gebruikers was van makita wist ik niet.. dat je je gereedschap zo snel verslijt is idd frustrerend. Dat je daar dan iets van krijgt wil ik best geloven en ben blij dat je in een ander merk wel je draai gevonden hebt.
Zou misschien ook leuk zijn om in jouw geval misschien een rood toiletje in de buurt te hebben ( al was het dan alleen maar voor de noodgevallen….en dat het voor de rest van de dag ook mooi bij de rest past)
Volgens mij maakt Hilti geen gereedschap. Is volgens mij net als wurth alleen verpakker.
Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn kennis wat gedateerd is. In zijn algemeenheid wordt er steeds meer samen ontwikkeld en geproduceerd. Als je aantallen kan bestellen kun je deze ook laten maken bij een fabriek met eigen specificaties. Dan ben je echter in mijn ogen nog geen producent.Raar dat wurth wel bij elke machine leverancier mensen weghaalt om op eigen afdelingen kwijt te kunnen. Dus lujkt me dat ze wel zelf produceren. Heb er overigens niets van dus kan het niet controleren.
Hilti weet ik niet.
Maar kwa kracht kan er niet veel tegen. Dus zou het raar vinden als geen enkele leverancier die cijfer kan halen en hun wel.
dank voor de fotoBlue-winged Olive... foto is niet van al te beste kwaliteit, maar het idee is duidelijk ;-) Copper john kan ik nog even niet vinden...