Oefenproject # zoveel

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.818
1.177
‘s-Hertogenbosch
Na m’n project Schaaltje met vleugels zat het toch nog niet helemaal lekker…. Qua vormgeving en design al helemaal niet en om te zeggen dat het een feest was om te draaien, nee dus.

Als m’n gevoel aangeeft dat er meer inzit, dan moet er maar meer inzitten. Wat doe je dan, gewoon uitproberen tot er iets is wat wel aansluit bij je gevoel. Dit uitproberen heeft ongeveer 16 avonden geduurd van denken en proberen met in totaal 10 afval stukken en een hele hoop krullen….

Uiteindelijk zaterdagmiddag begonnen met poging nummer zoveel…… en verrek….. in één keer viel het kwartje.
Heb helaas in m’n geconcentreertheid en enthousiasme vergeten foto’s te maken van het maakproces 🤬.
Helemaal 100% tevreden ben ik er nog niet over omdat er een spoor zit waar ik net te diep ben gegaan…..😬 maar voor de verdere rest qua vormgeving gaat het em dit wel worden.
Vandaar dat dit een oefenproject is en dat ik zeker nogmaals zal gaan draaien en dan foto’s maken van draaiproces.

Het eindresultaat wil ik jullie wel graag delen, en mogelijk dat er bij zijn die zo’n zelfde ding gemaakt hebben en eventueel hun ervaring willen delen of tips geven.IMG_9553.jpeg
IMG_9551.jpegIMG_9550.jpeg
Was leuk om dit weekend weer een idee verder uit te kunnen werken

Groetjes John

Bijlagen

• IMG_9545.jpeg
    IMG_9545.jpeg
    92,9 KB · Weergaven: 9
  • IMG_9552.jpeg
    IMG_9552.jpeg
    72,1 KB · Weergaven: 9

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.090
468
Middelburg
Prachtig gedaan echter hoe heb je die golfbeweging in je werkstuk gekregen? Je bent zo te zien kunstzinnig aangelegd, echter het zou fijn zijn, als je wat meer zou beschrijven, hoe je tot dit resultaat bent gekomen? Ik zou er in ieder geval zeer tevreden zijn met dit resultaat, mooi gemaakt John:love:

• Leuk
Waarderingen: John1969

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
13.406
4.061
Terborg
Misschien ligt het aan de foto 's maar ik vind de verhoudingen niet goed. Ik vind de vleugels in zijn geheel te groot. Smaken verschillen naar dit is niet het eenvoudigste werkstuk. Toch een groot compliment

• Leuk

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
13.406
4.061
Terborg
Er zijn anderen die hun leven mogen beteren door meer werkstukken te laten zien. Jij doet in ieder geval leuke bijdragen.
Ik heb soms het idee dat er vaak alleen maar positieve antwoorden komen. Dat is leuk voor een ego maar van goede opbouwende kritiek leer ik in ieder geval meer.

• Leuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.