Inmiddels weer een paar weken verder, het idee voor het dak is nu een houten dak op het bestaande dak plaatsen dan wordt het geheel misschien 20 cm hoger maar kan ik het erg goed isoleren en verlies ik binnen geen hoogte.
Opbouw als volgt mogelijk?
Op de bestaande dakbedekking een balkenconstructie met hiertussen PIR isolatieplaten en hierop dan OSB of Underlayment en dat weer waterdicht afwerken met EPDM?
Hoor graag reacties.
Reactie op vraag Ronald "Waarom nog een extra balklaag?":
Het dak is erg ongelijk zie foto
Ook staat de ruimte vol en voel ik er niet veel voor om 200 gaten in het beton te boren en dan gedurende x dagen een risico te lopen op waterschade..daarnaast maakt het plaatsen van een nieuwe laag het aflopen naar 1 hoek wel een stuk makkelijker?
Opbouw als volgt mogelijk?
Op de bestaande dakbedekking een balkenconstructie met hiertussen PIR isolatieplaten en hierop dan OSB of Underlayment en dat weer waterdicht afwerken met EPDM?
Hoor graag reacties.
Reactie op vraag Ronald "Waarom nog een extra balklaag?":
Het dak is erg ongelijk zie foto
Ook staat de ruimte vol en voel ik er niet veel voor om 200 gaten in het beton te boren en dan gedurende x dagen een risico te lopen op waterschade..daarnaast maakt het plaatsen van een nieuwe laag het aflopen naar 1 hoek wel een stuk makkelijker?
Laatst bewerkt: