Nieuwe versie Zingende Zaag van Annette Scholten

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.809
984
Leeuwarden
Dit is een openbaar forum, met als voertaal Nederlands. Het zou zelfs als onbehoorlijk beschouwd kunnen worden door in een voor velen onleesbare taal te schrijven, terwijl je blijkbaar ook gewoon in het Nederlands had kunnen schrijven. In je voertaal schrijven is wat mij betreft prima, lekker in een pbtje doen. Waardering uitspreken mag voor iedereen leesbaar zijn, zo hoort t wmb ook en past wederom bij het openbare karakter van dit forum.
Nou reageer je wel wat heetgebakerd volgens mij. Er komen hier wel vaker reacties van niet Nederlandstaligen die dan in het Engels hun topics brengen en daar wordt normaal op gereageerd. Dus enige consideratie voor deze reactie is op zijn plaats. Bovendien is het Fries een erkende tweede taal in Nederland.

Fons
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.174
556
Moordrecht
Welnee, dit was ik op mn allervriendelijkst, als ik had willen afbranden, dan had het echt anders gelezen. ik reageer net zo vriendelijk als Sibejan, ik zie geen verschil in toon en ik had geen intentie om heetgebakerd te reageren.

Ik vind het overigens echt wat anders als iemand niet anders kan.

Maar goed, het is verder ook niet belangrijk, er zijn ergere dingen in het leven. Mijn reactie blijft zo als hij hierboven staat, dat is wat ik vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en thomasz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.