Het valt mij op dat er steeds meer meldingen in nieuwe tools komen met alleen maar tekst?
Dan kan ik net zo goed de advertenties lezen die thuis voorbij komen.
Graag voor mij en misschien vele anderen afbeeldingen, waarom heb je het gekocht, waarvoor gebruik je het, enz. enz.
Mvg, .
Het valt mij op dat er steeds meer meldingen in nieuwe tools komen met alleen maar tekst?
Dan kan ik net zo goed de advertenties lezen die thuis voorbij komen.
Graag voor mij en misschien vele anderen afbeeldingen, waarom heb je het gekocht, waarvoor gebruik je het, enz. enz.
Mvg, .
Vandaag de happy man met mijn nieuwe Domino 500.
Bekijk bijlage 73980
Nu nog even kijken, naar een adapter voor de stofzuiger (geen festool) en aparte dwars aanslag en wat domino's.
Goed spul, dat blauwe van Makita is ook niet verkeerd hoor, zijn het nog meer merken?Wat nieuw oud gereedschap:
ja grijs groen... dit is mn eerste.. dus weet
Gewoon zelf maken, ik heb een plastic krat met allerlei stukjes slang, pvc, verloopstukjes enz.Ik zoek alleen nog een adapter voor de stofafzuiging, weet iemand waar ik die kan verkrijgen?
Gewoon zelf maken, ik heb een plastic krat met allerlei stukjes slang, pvc, verloopstukjes enz.
En fabriceer elke keer weer een adapter die past op mijn gereedschap en dat zijn veel verschillende merken.
Mvg, .