Meen je dat nou?
Ik meen me te herinneren dat Engeland 110 volt was, of is dat sinds een aantal jaren veranderd/gemoderniseerd?
Ik meen me te herinneren dat Engeland 110 volt was, of is dat sinds een aantal jaren veranderd/gemoderniseerd?
Omdat ik in 2016 een X-Carve CNC machine ga aanschaffen / bouwen, en ik overal lees dat mijn bosch colt niet sterk genoeg gaat zijn, heb ik de DeWalt D26203 aangeschaft, deze machine schijnt wel sterk genoeg te zijn
Rare is dat er een europese stekker aan zit, maar een engelse 1/4" spantang... raar... DeWalt gemaild en ik schijn een goeie spantang opgestuurd te krijgen
Bekijk bijlage 40505
Nu snel sparen voor de Xcarve
Meen je dat nou?
sinds wanneer heeft Dewalt dergelijke systainers? nog nooit gezien...zijn toch altijd van die tough cases?
Die hebben ze ook niet. Die frees komt of los in een doos of als kit een toughcase (die koffers met gegoten inleg. beetje ouderwets)
Daarnaast hebben ze de Toughsystem en T-Stak koffersystemen, maar geen systainers...
Is een hele limited edition
Ik had nog een systainer over van Bessy (lijmklemmen in een systainer is geen goed idee)
Heb daar een gele sluiting voor besteld, op sjablonen4you.nl een DeWalt sjabloon besteld,
Toen dewalt een email gestuurd met welke kleur code ze gebruiken, die laten mengen en zelf het logo erop gesjabloneerd.
Toen nog even een infokadertje gefotoshopd, uitgeprint en de DeWalt t-loc is geboren