Ik heb er weer een L-Boxx bij - met inhoud natuurlijk Een Bosch GSR 18 VE2, omdat een tweede accuboor altijd handig is!
Laatst bewerkt:
Is dat er zo een met ERC? Of ECR? Of hoe het ook heet, is het zo eentje met elektronische beveiliging tegen vastlopers?Ik heb er weer een L-Boxx bij - met inhoud natuurlijk Een Bosch GSR 18 VE2, omdat een tweede accuboor altijd handig is!
Hoi ludolfIk heb er weer een L-Boxx bij - met inhoud natuurlijk Een Bosch GSR 18 VE2, omdat een tweede accuboor altijd handig is!
Correct en tevens juist Met wie heb ik het genoegen gasman en jefmen?
Gasman gok ik op bluemoon? Cvboer lijkt me geen houtbewerker
Hangt sterk van je beroep af natuurlijk en van het soort werken dat je doet. Maar het blijft een klap groter dan mijn 3x4. (gelukkig voor de hobby, niet voor m'n brood)
Hangt sterk van je beroep af natuurlijk en van het soort werken dat je doet. Maar het blijft een klap groter dan mijn 3x4. (gelukkig voor de hobby, niet voor m'n brood)
Ik maak vooral deurkozijnen, deuren en heeeeeel erg veel steigerhouten meubelen. Soms wat bloembakjes van 70x70x70 cm, maar vaak ook banken in u-vorm van 300x300 cm. Dan gaat het hard achteruit met de ruimte die nog beschikbaar is, rekeninghoudend dat pa ook nog wel eens zijn auto binnen wil zetten.
Auto binnen zetten? Wat een ouderwets concept.