Na het stukje van Wim Kluck gelezen te hebben over zijn aanschaf van zijn stille compressor begon ik mij steeds meer te ergeren over het lawaai van mijn compressor.
Bekijk bijlage 89090
Na deze eerst verkocht te hebben ben ik voor het eerst naar HMB in Moordrecht geweest, dat was bij binnenkomst wel even schrikken, de hele ruimte helemaal vol met allerlei gereedschappen en daar moest ik doorheen lopen naar boven op de 1e etage (showroom) die ook helemaal vol stond met allerlei machines om naar de stille compressor te kijken.
Ik werd vriendelijk geholpen en vroeg of de compressor even kon draaien om naar het geluid te luisteren.
Geen enkel probleem en de compressor wordt aangesloten en aangezet, jemig de pemig dat scheelde wel even met mijn oude compressor.
Dus inpakken maar, op weg naar beneden naar de kassa ben ik toch nog wel even door al die gangen met gereedschap gelopen, maar heb mij gelukkig kunnen beheersen en alles netjes terug gelegd.
Bekijk bijlage 89091
Thuis uitgepakt en aangesloten wat snort deze mooi geen oorkleppen meer op en je kan inderdaad een gesprek voeren met normaal stemgeluid.
Mvg,
.