Dag Forummers
Na héél lange afwezigheid (ingrijpende rugoperatie) ben ik terug een beetje bezig. De Felder RL 160 was netjes op tijd bij Felder Belgie (Tema NV) maar gezien ik toen onmogelijk
verder kon omwille van rugoperatie hebben de vriendelijke mensen van Tema NV zonder enig probleem de unit gestockeerd bij hen. Ik kan maar 1 ding zeggen over Tema NV , die mensen
zijn SUPER, wat een service !!!
Ten gepaste tijd plaats ik verslag over installatie, maar intussen heb ik de unit laten leveren. Zoals je op de foto hieronder ziet is de unit bijzonder solide en groot.
Om hem even tijdelijk binnen te stockeren heb ik alles in de werkplaats moeten wegruimen naar de rechterkant, dus excuus voor het zooitje ongeregeld op de foto
Naast de werkplaats (7,5 x 3,5 meter) komt een grote overkapping van nog eens 7,5 x 3 meter. Daar zal de unit komen te staan uiteindelijk.
Ik heb ook de machine even getest op een hoopje houtmot die van de vlakbank was gekomen ... één ding weet ik nu zeker, ik moet zorgen dat mijn hondje niet in de werkplaats
loopt want de Felder RL 160 zuigt hem met gemak weg

onvoorstelbaar krachtig toestel !!
Verdere details over installatie, buizennet en performantie van de unit volgen zeker , maar ik moet het allemaal in kleine stukjes doen en proberen mijn rug niet al te zwaar
te belasten