Vandaag was het dan zo ver.... de eerste stukken gingen worden, tof !
Iets na twaalf uur was ik bij Chevy, even kennis maken, beetje kletsen, chevy moest zijn lunch nog even nuttigen en toen konden we van start
Voor mij de eerste keer, dus daar waar ik al wat voorbereidingen had kunnen treffen had ik dat nog niet gedaan, de aanloop koste dus wat meer tijd
Van diverse onderdelen moest er nog een flinke walshuid worden verwijderd
Sommige onderdelen viel het wel mee en ging het redelijk vlot
Toen even droog passen en het concept nog een keer doornemen
Chevy had wat goede argumenten met betrekking tot de plaatsing van de excentrisch klem
Eigenwijs als ik ben wilde ik hem toch ook op een voor mij prettige plek hebben dus koos ik voor de gulden middenweg
Wel moesten we nog even een gaatje boren
Dat de walshuid behoorlijk dik was bleek wel toen we met de gatenboor niet echt verder kwamen, nadat chevy zich bedacht en zich niet wilde laten kennen en meer kracht zette kwamen we daar ook doorheen
En toen was het zover, de eerste lassen waren geplaatst....
Omdat de excentrische klem op een andere plek kwam moest er ook nog wat weggeslepen worden
Even een paar gaatjes boren en de rest met de slijptol
Hier de Maestro aan het lassen, altijd gedacht dat elektrolassen niet zulke fraaie lassen opleverde maar Chevy liet zien dat dit absoluut niet waar is
Kwart over zeven in de avond waren we klaar, gauw alles in de auto, even vegen en dan snel mijn dochter bij een vriendinnetje ophalen en dan naar huis
Even douchen, happie eten en dan foto's op het forum
Wat is ie groot he
Leeg augurken potje er naast dan zie je pas écht hoe groot hij is
55,5 kilo en dan moet de pinole er nog in, zeg maar goed voor een 60 kilo totaal
De excentrische klem, de arm waarmee je hem klemt moet nog wat gebogen worden
Iets na twaalf uur was ik bij Chevy, even kennis maken, beetje kletsen, chevy moest zijn lunch nog even nuttigen en toen konden we van start
Voor mij de eerste keer, dus daar waar ik al wat voorbereidingen had kunnen treffen had ik dat nog niet gedaan, de aanloop koste dus wat meer tijd
Van diverse onderdelen moest er nog een flinke walshuid worden verwijderd
Sommige onderdelen viel het wel mee en ging het redelijk vlot
Toen even droog passen en het concept nog een keer doornemen
Chevy had wat goede argumenten met betrekking tot de plaatsing van de excentrisch klem
Eigenwijs als ik ben wilde ik hem toch ook op een voor mij prettige plek hebben dus koos ik voor de gulden middenweg
Wel moesten we nog even een gaatje boren
Dat de walshuid behoorlijk dik was bleek wel toen we met de gatenboor niet echt verder kwamen, nadat chevy zich bedacht en zich niet wilde laten kennen en meer kracht zette kwamen we daar ook doorheen
En toen was het zover, de eerste lassen waren geplaatst....
Omdat de excentrische klem op een andere plek kwam moest er ook nog wat weggeslepen worden
Even een paar gaatjes boren en de rest met de slijptol
Hier de Maestro aan het lassen, altijd gedacht dat elektrolassen niet zulke fraaie lassen opleverde maar Chevy liet zien dat dit absoluut niet waar is
Kwart over zeven in de avond waren we klaar, gauw alles in de auto, even vegen en dan snel mijn dochter bij een vriendinnetje ophalen en dan naar huis
Even douchen, happie eten en dan foto's op het forum
Wat is ie groot he
Leeg augurken potje er naast dan zie je pas écht hoe groot hij is
55,5 kilo en dan moet de pinole er nog in, zeg maar goed voor een 60 kilo totaal
De excentrische klem, de arm waarmee je hem klemt moet nog wat gebogen worden