De trap is aan 1 kant volledig geschroefd en gelijmd (kant van de wand) en de kant die zichtbaar is vond ik "zonde" om volledig te schroeven. Deze is volledig verlijmd, en momenteel in de bovenste en onderste trede geschroefd. Als de trap geplaatst is komt de leuning er nog langs en dan moet ik even kijken waar ik nog een paar schroeven kan verstoppen achter de staanders van de leuning.
Een vloer voor 8 euro per m2 is te vinden bij Bebo Parket in Vriezenveen (wel een beetje ver vanuit Zeeland). Bij de veiling stonden ook partijen van hen te koop, die hebben meer opgebracht dan via de normale verkoop!
Hieronder nog een foto waarbij ik op de vloer de boel een beetje uitgeprobeerd heb met plakband. Het lijkt allemaal mooi te passen!
Een vloer voor 8 euro per m2 is te vinden bij Bebo Parket in Vriezenveen (wel een beetje ver vanuit Zeeland). Bij de veiling stonden ook partijen van hen te koop, die hebben meer opgebracht dan via de normale verkoop!
Hieronder nog een foto waarbij ik op de vloer de boel een beetje uitgeprobeerd heb met plakband. Het lijkt allemaal mooi te passen!
Laatst bewerkt: