nieuwe bedrijfs naam

Erik Schreurs

Actieve deelnemer
17 okt 2014
59
0
Hallo allemaal

Vanwege veranderingen in mijn bedrijfje zoek ik een nieuwe bedrijfs naam werkzaamheden zijn :
Kozijnen
deuren
schutting deuren
steigerhouten meubels
tafelbladen
tafels
schaaf/zaagwerkzaamheden

Allemaal in de werkplaats dus geen klussen meer buiten de deur

Iemamd suggesties?
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Houtatelier Erik Schreurs
Erik Schreurs houtbewerking.

Ik zou die steigerhouten meubelen eruit gooien.
Daar is geen droog brood meer in te verdienen. Tenzij je een grootafnemer in de horeca of woon of bloemenbranche hebt.
 

Erik Schreurs

Actieve deelnemer
17 okt 2014
59
0
Ja klopt is niks meer aan en verdienen maar heb een werkplaats bij een houthandel en daar komen nog wel eens van die opdrachtjes binnen vandaar
 

DRN

Nieuw lid
13 feb 2013
7
0
Als het op zijn Vlaams mag: den HoutErik.
Al loop je dan wel de kans dat ze je Houten Rik gaan noemen.

Schrijnwerkerij Schreurs.

Wat je ook kiest, probeer er eerst eens een tiental keer de telefoon mee te beantwoorden.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Doordat je thuis zal werken zou ik kiezen voor "Het timmerhuis" of Timmerhuisje" als naam.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Die van kor is een heuse winnaar, goed gevonden, een naam met een lach, dat doet het volgens mij wel goed bij mensen
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.201
565
Ik wil de lol niet bederven maar timmerik is al bezet.
Als je je naam hebt bedacht, is het misschien handig om die even in google in te tikken. Kijk ook of er al een domeinnaam voor is.

Had er nog nooit van gehoord, is ook niet gelijk aan HiertimmErik maar ik snap je punt.

Overigens zal dit alleen tot conflicten leiden als Erik er op landelijke schaal mee gaat werken, uitsluitend locaal / regionaal zal het geen probleem opleveren. Als je een kroegentocht langs alle cafés 't Hoekje wilt maken ben je voorlopig nog niet thuis. Misschien ook wel een leuk idee, als forumactiviteit? :p
 

Snipper

Nieuw lid
1 dec 2014
10
0
Leuke bedrijfsnaam HiertimmErik haha, daar zou ik wel voor kiezen als ik een timmerman zocht :D
 

Erik Schreurs

Actieve deelnemer
17 okt 2014
59
0
Bedankt allemaal heb het niet te moeilijk gemaakt het wordt es houtbewerking of e.schreurs houtbewerking twijfel nog even tussen die twee
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.