Over smaken en geuren valt niet te twisten maar dit is absoluut mijn smaak niet.Bekijk bijlage 160605Ik zou dan zoiets erop leggen. Ziet wat mooier uit.
Fred
Over smaken en geuren valt niet te twisten maar dit is absoluut mijn smaak niet.Bekijk bijlage 160605Ik zou dan zoiets erop leggen. Ziet wat mooier uit.
Fred
Elektriciteit. Het eerste blokje is een schakelaar voor verlichting. Achteraan dubbel stopcontact voor laders. Er staan twee gewone fietsen in en een bakfiets. Maar eigenlijk comfortabel twee fietsen. De kinderen zijn bijna allemaal de deur uit. Vroeger hadden we vijf fietsen staan (op een andere locatie).Ziet er netjes afgewerkt uit!
Hoeveel fietsen passen er comfortabel in?
Wat zijn die blokjes links?
technisch gezien dien je boven het dak van de stalling een gleuf te slijpen + daarin een 'lood'slab te stoppen die over de dakplaten valtMooi resultaat! Zie het nu pas voor het eerst, maar heb je geen schrik dat er te weinig ventilatie tussen het hok en de muur is? Opzich is er enkele cm's ruimte voorzien, maar als daar weinig tocht is, gaat dat een zeer vochtige plek worden in de wintermaanden (of kan er geen regen langs boven inkomen?)
als je maar weet vanuit welke richting de wind waaitEn de ‘spouw’ is geventileerd. Staat ook aan de zuidzijde van het huis.