Nieuw hier

DennisFH

Nieuw lid
11 okt 2024
2
5
Sint Maarten
Ook ik zal mij even voorstellen!
Mijn naam is Dennis ik ben 54 jaar oud en woon in het mooie Sint Maarten.
Van beroep ben ik elektromonteur.
Ik ben sinds een jaar bezig met laser apparatuur waarmee ik verschillende materialen graveer en hout ook snij, ik merk alleen hierdoor dat mijn interesse in houtbewerking ook steeds groter wordt vandaar dat ik mij op dit forum heb aangemeld!
Ik hoop veel van jullie te kunnen leren.
Mvg
Dennis

P.s. bijgevoegd een foto van een wijzerplaat die ik heb vervaardigd met een laser, materiaal is MDF met eiken fineer

IMG_1252.JPG
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.489
2.985
Gaanderen
Welkom Dennis. Er zijn hier leden die alleen met handgereedschap werken, maar ook velen die interesse hebben in moderne manieren van houtbewerken. Zoals met een CNC of Laser. Jouw ervaring is zeer welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisFH

DennisFH

Nieuw lid
11 okt 2024
2
5
Sint Maarten
Welkom Dennis. Er zijn hier leden die alleen met handgereedschap werken, maar ook velen die interesse hebben in moderne manieren van houtbewerken. Zoals met een CNC of Laser. Jouw ervaring is zeer welkom.
Hoi Wim,
Als het om bewerken met laser gaat kan ik zeker enige hulp bieden, CNC zijn voor mij nog toekomst plannen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.