Ik heb deze schaal 13 jaar geleden afgewerkt en had er geen foto’s van, twee weken geleden was Ik in Ottawa, een 1700 km ridje, en had de kans om enkele foto’s te maken, de schaal is steeds in gebruik in een familie van 6 als een schaal waar de nootjes en snoepjes in (en uit
) gaan.
Dit was gedraaid van een grote Witte Berk stomp, Ik heb er nog meer stukken van gedraaid allemaal met dezelfde kleuren er in, Ik denk dat het een soort slaap is, Ik vind het mooi en na 13 jaar in gebruik ziet de schaal er nog prima uit.
De schaal heeft wel wat ingedroogd nadat Ik hem afgewerkt had, waarschijnlijk was het hout nog niet totaal droog door de vrij dikke wand.
Ik heb het niet gemeten maar het is ongeveer 30cm doorsnee.

Dit was gedraaid van een grote Witte Berk stomp, Ik heb er nog meer stukken van gedraaid allemaal met dezelfde kleuren er in, Ik denk dat het een soort slaap is, Ik vind het mooi en na 13 jaar in gebruik ziet de schaal er nog prima uit.
De schaal heeft wel wat ingedroogd nadat Ik hem afgewerkt had, waarschijnlijk was het hout nog niet totaal droog door de vrij dikke wand.
Ik heb het niet gemeten maar het is ongeveer 30cm doorsnee.