Na vijf jaar...

@Willem

Actieve deelnemer
3 mrt 2016
71
4
Ha Houtbewerkers,

Al een paar jaar lees ik mee op dit forum. Want toen ik vijf jaar geleden begon met meubel maken kwam ik deze mooie website tegen, en ben ik blijven hangen. Er komt hier namelijk genoeg interessants en moois voorbij. Het werd echter wel tijd om me eens voor te stellen, bij deze dus:

Mijn naam is Willem, ben begin twintig. Ik ben deeltijd meubelmaker, voor de hobby doe ik ook nog wat houtsnijden. Ik heb besloten mijn meubelmakerij af te bouwen, om zodoende tijd en ruimte te creëren om te doen wat me het meeste ligt: werken met handgereedschap. Wel opdrachten, maar meer richting hobbymatig. Wel zie ik handwerk en machines als een mooie aanvulling op elkaar en zal ik beide blijven gebruiken. Maar ik hoef niet van houtbewerking te leven omdat ik er een baan naast heb, dus waarom zou ik die ruimte voor handwerk niet (weer) nemen?

Ideeën heb ik genoeg, dus zullen jullie in de toekomst hopelijk regelmatig wat van me zien. Ook heb ik alvast wat te koop aangeboden op het Marktplein. Want ik wil eerst wat opschonen voordat ik verder ga.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.182
354
Etten-Leur
Welkom en al heel wat loopbaan keuzes gemaakt. Wat doe je nu voor baan?

Begrijp nog niet goed waarom je machines?wegdoet via MP maar wel blijft houtbewerken..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.