Ik ben momenteel een tiny house op wielen aan het bouwen en heb nu een badkamer gemaakt met populieren multiplex platen. Ja, ik weet dat dit niet de ideale plaat is voor een badkamer maar ik wil licht bouwen en ik geloof dat elke plaat wel waterafstotend kan worden gemaakt. Dus ik wil deze impregneren en waterafstotend maken met woodcon maar ik vraag me af hoe ik het beste de kleine naden/kieren (1-2 mm) tussen de multiplex platen kan opvullen want niet overal sluiten deze perfect aan.
Wat voor kit of vulmiddel kan ik hiervoor het beste toepassen? ik heb begrepen dat bv een siliconenkit een kier nodig heeft van 4-6 mm. Ik voel er niet zo veel voor om alle kieren te vergroten maar ik wil natuurlijk wel dat alles goed afdicht en waterafstotend wordt. Suggesties zijn zeer welkom!

Wat voor kit of vulmiddel kan ik hiervoor het beste toepassen? ik heb begrepen dat bv een siliconenkit een kier nodig heeft van 4-6 mm. Ik voel er niet zo veel voor om alle kieren te vergroten maar ik wil natuurlijk wel dat alles goed afdicht en waterafstotend wordt. Suggesties zijn zeer welkom!