MP Tip: zeldzame zaagtafel Inca Master

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
De kwaliteit zal wel goed zitten, maar de roltafel lijkt me echt waardeloos. Staat zo ver van het zaagblad af dat ze bijna moeten roepen om mekaar nog te verstaan. Is dat een originele optie of een universeel aanbouwdeel?
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
393
113
Zuidoost Brabant
De kwaliteit zal wel goed zitten, maar de roltafel lijkt me echt waardeloos. Staat zo ver van het zaagblad af dat ze bijna moeten roepen om mekaar nog te verstaan. Is dat een originele optie of een universeel aanbouwdeel?
Ik ken de machine verder niet maar zie hier:
(zie nu dat de foto's van de machine op MP hier ook bij staan dus daar word je niet wijzer van...)
 

Arjen Bosse

Actieve deelnemer
22 jun 2016
227
48
De kwaliteit zal wel goed zitten, maar de roltafel lijkt me echt waardeloos. Staat zo ver van het zaagblad af dat ze bijna moeten roepen om mekaar nog te verstaan. Is dat een originele optie of een universeel aanbouwdeel?
Het ziet er origineel uit, al lijkt het niet op de meeste (oudere) roltafels van Inca. Deze is wel een van 99 dus mogelijk dat ze op het laatst voor een ander (minder ruimte innemend) systeem gekozen hebben.
Hij moet wel strak op de tafel te zetten zijn door de geleiders te verschuiven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.