Is inderdaad uitkijken. De beitels die in de kist zelf liggen, Zijn gelukkig degene die het minste gebruikt worden, en die in de deksel hebben natuurlijk al grotendeels bescherming doordat z3 tegen het hout aan zitten. Helaas heb Ik geen stukje pvc ervoor, maar voor mij werkt dit ook gewoon prima, want let sowieso altijd op, plus dit zaagje is gelukkig zonder verharde tanden, dus kan hem zo weer slijpen. Het helpt ook sowieso om de inhoud niet al te vol te doen natuurlijkKistje is wel leuk.
Maar hoe je met het gereedschap omgaat vind ik een heel stuk minder vooral beitel en zag toffelzaag. Oppassen voor scherpe (snij) kanten.
Zag volgens mij ook iets van beitel liggen.
Zaag kijk je bijvoorbeeld stukje pvc buis overheen schuiven om tanden te beschermen
U zal dan waarschijnlijk het hebben over de schiet beitel in de linker kist. Gelukkig is dit ook zeg maar mijn "voorraad" kist. Hier heb ik dingen zitten die ik wel kan gebruiken, maar alleen niet zo vaak gebruik. En gelukkig zijn voor de rest de scherpere dingen lang genoeg zodat je eigenlijk wel weet dat de scherpe kanten aan de zijkanten van de kisten zitten, minus de toffelzaagje.