Goedemiddag allemaal,
Ik heb een maand of 6 geleden de tekeningen gekocht voor het maken van de MFTC. In de tussentijd heb ik eerst mijn versie van de Paulk Workbench gemaakt en ben daar erg tevreden over
Maar een werkbank met gereedschap opslag en mobiel is erg handig. Helemaal gezien het feit dat ik midden in De Haag woon, geen garage heb en alleen een klein schuurtje waar alles in moet gebeuren
Een week of drie geleden naar de bouwmarkt gegaan en de eerste plaat multiplex gehaald en gedeeltelijk laten zagen. Ik heb voor mijnzelf de plannen en materialen iets aangepast (12mm multiplex is 18mm geworden) zodat het voor mijzelf minder makkelijk is om in verwarring te raken met de onderdelen en zo. Ook kan ik hierdoor gebruik maken van Pocket hole verbindingen die ikzelf niet handig vindt in 12mm multiplex.
In de afgelopen weken niet veel tijd meer gehad en gelukkig gister een grote stap kunnen zetting in het project MFTC. Na de eerste delen op maat te hebben gezaagd met mijn cirkelzaag en geleider, de eerste uitsparingen gemaakt met een decoupeerzaag, kon ik het niet laten om de bekisting al in elkaar te zetten
Mijn geduld was een beetje op denk ik
zie hieronder mijn eerste foto's waarvan er nog vele zullen volgen hoop ik
Fijne feestdagen en alvast een geweldig 2017 met veel houtplezier