Tja das niet echt goedkoper dan in de supermarkt.
ook grote verpakkingen
Bij de Appie 4,15 voor een halve liter.
Fred
Tja das niet echt goedkoper dan in de supermarkt.
ook grote verpakkingen
Is het een idee om een soort inkoopactie te houden? Ik ben bang dat ik niet direct 10 liter ga gebruiken, maar wil het zeker een keer proberen met bijvoorbeeld 5 liter en iemand anders ook 5 liter bijvoorbeeld?Nou, mijn kameraad in Duitsland had het druk, maar heeft nu een mail gestuurd.
Zie hier onder. de details zitten in de bijlagen.
Wie serieus belangstelling heeft, laat maar weten, dan benader ik hem wel weer.
Je kan het eens voorstellen, 10 of 20 liter is geen probleem,
Ik kan ook eens vragen of onze distributeur ( in Zeeland ) nog iets op voorraad heeft.
Geen idee. Ik zou eens moeten informeren naar de prijzen. (Ronald stuurt mij, als ouwe zeebonken onder elkaar, blikjes per post, gratis. Maar ik maak daar geen gewoonte van, om te bedelen...)Is het een idee om een soort inkoopactie te houden? Ik ben bang dat ik niet direct 10 liter ga gebruiken, maar wil het zeker een keer proberen met bijvoorbeeld 5 liter en iemand anders ook 5 liter bijvoorbeeld?
Mooie relatie lijkt mij! Mocht er inderdaad interesse zijn dan kunnen we wel kijken hoe we dat opzetten. Maar wellicht eerst even afwachten of er überhaupt interesse is? Voor mij zou de olie voor snijplanken ook gewenst zijn, geen probleem om die incidentieel ook te gebruiken voor andere projecten lijkt mij .Geen idee. Ik zou eens moeten informeren naar de prijzen. (Ronald stuurt mij, als ouwe zeebonken onder elkaar, blikjes per post, gratis. Maar ik maak daar geen gewoonte van, om te bedelen...)
Hij heeft een mooi bedrijf. Hij levert o.a. lijnolie en zo aan de Duitse verfindustrie.
Toen ik hem ooit vroeg of hij nou een groot of een klein bedrijf was, zei hij dat hij de enige was.
Als ik weet wat men wil hebben, dan kan ik hem eens om prijsopgave vragen en dat hij bijvoorbeeld naar mij stuurt, en dat ik het verder distribueer? Alleen heb ik geen zin in financiële en administratieve toestanden.
Ronald staat rechts op het plaatje...
Afhankelijk van de prijs zou ik wel belang hebben bij 5 liter om eens te proberen. Voorlopig ook niet meer, want ik heb nog 30 liter andere olie op voorraad...Ik ben bang dat ik niet direct 10 liter ga gebruiken, maar wil het zeker een keer proberen met bijvoorbeeld 5 liter en iemand anders ook 5 liter bijvoorbeeld?
Hoi Rik,Hoi Allemaal,
Komende maanden ga ik een serie snijplanken maken. 50-100 stuks. Tot nu toe dompel ik m'n producten in een vat Skydd olie van Ikea. Op de website van Ikea is deze voedselveilig olie (100% paraffine) niet meer te koop. Daarom zoek ik nu een alternatief. Weet iemand waar ik grotere hoeveelheden voedselveilige minerale olie kan kopen 20L, 50L of anders 210L.
Ik hoor het graag!
Gr,
Rik
Arachideolie is pinda-olie. Als je de snijplanken wil verkopen is dit misschien niet zo handig voor mensen met een pinda allergie of psoriasis.Ik gebruik hiervoor altijd gewone arachideolie. Word niet ranzig.
Hoe is dit afgelopen?Kennelijk is er een discussie over minerale olie op europees niveua, misschien dat daarom de Skydd van de Ikea uit de handel is?
Discussie minerale oliën | Papier & Karton
papierenkarton.nl
Ik heb druivenpit olie van de supermarkt op mijn plank en dat bevalt goed. Geen stank, mooie kleur, en voedselveilig. Hoeft allemaal niet ingewikkeld.Ik zoek op het moment voor de snijplank die in de maak is een goede minerale olie.
Iemand een idee? hoeft niet perse het labeltje "snijplanken olie" op te zitten, maakt het vaak duurder dan hoeft.
Weet ik niet, maar voor zover ik me kan herinneren gaat dit niet over paraffine-olie, maar over aromatische oplosmiddelen (in inkten) die met name gebruikt worden (en waarvan residuen achter zouden blijven) bij het bedrukken van papier en karton dat als voedselverpakking wordt gebruikt.Hoe is dit afgelopen?