Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kleine update, hang en sluitwerk eindelijk geplaatst. Bleek alleen geen passende schroefjes meer te hebben, dus tijdelijk maar even deze erin gedraaid. Die kleine klemmetjes zijn toch best handig soms
Deurtjes moeten nog een keer gelakt worden, en dan is de boel af.
Heel netjes gemaakt, ook lekker strak en eenvoudig van vorm. Dat is ook mijn smaak en ook ik ben een beginnende "timmerman".
Toch wil ik (als ik groot ben en heel veel centjes te veel heb) gebruik gaan maken van http://www.lignoshop.de/moebelausstattung/tv-lift/ .
Het is absoluut niet mijn bedoeling om reklame te maken, maar om het idee dat daaruit voort kan komen te doen ontplooien.
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi als een tv overduidelijk en centraal in de woonkamer aanwezig is. Maar dat is ieders smaak en afhankelijk van de gezinssamenstelling, denk ik.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.