Midi II houtdraaibank met bedverlenging te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

egg72

Actieve deelnemer
23 aug 2019
53
8
Kruibeke
Midi houtdraaibank voor plaatsing op werktafel. kleine anderhalf jaar oud nu en in goede staat. 1pk motor met frequentieregelaar voor variabel toerental (RPM over 3 poelies: 60 – 1000/150 – 1900/350 – 3700). links- en rechtsdraaiend, digitale RPM-uitlezing, soft start/stop, verplaatsbare magnetische controlbox, Centerhoogte 178 mm, Verdeelschijf 24 posities met asblokering, gewicht zonder verlenging is 51kg, dus stabiel, zeker met de stelpoten, met de bedverlenging kan je tot 100cm lange stukken draaien (zonder tot 40cm), De pinole kan tot 100 mm uit de losse kop gedraaid worden en heeft duidelijke maataanduiding. met de Midi II kan je de riemen veranderen aan de voorkant (één van de voordelen tov de Midi I)
bijgeleverd:
  • 80 mm opspanplaat
  • 15 cm en 35cm beitelsteun
  • uitstootstang
  • 4 tands meenemer
  • Meelopend tegencenter

chuck op de foto niet inbegrepen!
vaste kop is niet draaibaar (wel bij Midi Pro)
midi 1.jpg
weg wegens aankoop grotere bank.
prijs: €800,-​
 

egg72

Actieve deelnemer
23 aug 2019
53
8
Kruibeke
Snap ik, maar ik had t toestel erop gezet omdat ik een nieuwe ging bestellen, ietwat voorbarig bleek al snel, door persoonlijke omstandigheden gaat dit niet door. Mijn fout om t te snel aan te bieden, maar ik kon de topic blijkbaar niet verwijderen. Heb de twee personen welke gereageerd hebben voor ik dit wist, terug geschreven met belofte dat als t alsnog verkocht gaat worden, ik hen eerst contacteer. Ze reageerden daar positief op. Wat stelt u voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.