Service van Ronald is topSchulte heeft mij prima geholpen met het vervangen van mijn losse kop. Volgens mij is meppen niet al te ver.
Ronald Kanne trouwens ook. Er kan best wel verschil zitten tussen op een volgende modellen. Voor mijn Twister 180 waren er al 3 uitvoeringen en die pas een jaar of 3.
Op de hierbij geplaatste foto’s zie je dat er geen schroefdraad zit aan de kant van het handwielIk dacht te lezen dat een soortgelijke vraag in 2020 is gesteld voor dezelfde machine. Heb je daar wat aan? Je was zelf de vragensteller.
zie Houtdraaibank de riem vervangen
ik probeerde niet al te veel te zeggen omdat er een filmpje bijzit van een duits forum waar vrij precies wordt beschreven wat je moet doen om dat ding veilig en werkend uit elkaar te krijgen.Op de hierbij geplaatste foto’s zie je dat er geen schroefdraad zit aan de kant van het handwielmisschien op dezelfde manier eraf halen als in 2020. Misschien zelfs inspuiten met kruipolie en met een kunststof oliefilter sleutel proberen om er beweging in te krijgen als alle schroeven er uit zijn
Als het nu niet lukt op de manier van 2020 kan een Radius lid uithelpen of een ritje naar Schulte in Meppen??Ja, in 2020 is hij ook vervangen, maar toen kreeg ik het handwiel wel los.
Dat lukt mij nu niet.
Dus….. linkse draadHet handwiel is los.
Eerst de boutjes verwijderen, dan het handwiel naar rechts draaien, dit heb ik met een moordenaar gedaan.
Ik heb wel een rode midi
Borgboutjes = grub screws? Die hebben ze tegenwoordig ook in soorten en maten bij de Hornbach... De selectie kleine ijzerwaren daar wordt steeds beter. ;-)De snaar is ondertussen binnengekomen en vanavond gemonteerd.
Er zijn een stel borgboutjes verdwenen, dat was al voor de snaar brak.
Ik heb nog ergens borgboutjes leggen, die maar op gaan zoeken en hopen op de goed maat.