Laat ik het zo zeggen heb er meer gemaakt dan ik heb laten zien
@zweihaak
Ben ik van mening dat de mensen / leden zich "schamen" cq angst hebben om iets fout te doen we leven kennelijk in het afzeik tijdperk .
Je moet je tegenwoordig profileren volgens mij was dat vroeger ellebogenwerk, je moet netwerken noemden wij dat vroeger niet een kruiwagen hebben als je gaat soliciteren moet je je zelf zo goed mogelijk verkopen dus een acteer talent zijn -> zal ongetwijfelt wel aan mij liggen maar ik snap er geen bal meer van waarschijnlijk ben ik een azijnpissser ;-) zo dat lucht op .
Maar nu weer effe terug naar het kissie dat hopelijk gevolgd wordt door model II .
Zou het bijzonder leuk vinden als meerdere leden hieraan mee willen doen .
We kunnen het ook op verschillende manieren aanpakken / maken.
BIjV
-de pen: kan je maken met de hand, een cirkelzaag ,een lint zaag , boven frees
het gat:hakken met de hand ,uitboren met een kolomboor ,vierkantengatenboor,boven frees
m.a.w iedereen kan het op zijn manier doen.
Wie wil er mee doen ????????
@zweihaak
Ben ik van mening dat de mensen / leden zich "schamen" cq angst hebben om iets fout te doen we leven kennelijk in het afzeik tijdperk .
Je moet je tegenwoordig profileren volgens mij was dat vroeger ellebogenwerk, je moet netwerken noemden wij dat vroeger niet een kruiwagen hebben als je gaat soliciteren moet je je zelf zo goed mogelijk verkopen dus een acteer talent zijn -> zal ongetwijfelt wel aan mij liggen maar ik snap er geen bal meer van waarschijnlijk ben ik een azijnpissser ;-) zo dat lucht op .
Maar nu weer effe terug naar het kissie dat hopelijk gevolgd wordt door model II .
Zou het bijzonder leuk vinden als meerdere leden hieraan mee willen doen .
We kunnen het ook op verschillende manieren aanpakken / maken.
BIjV
-de pen: kan je maken met de hand, een cirkelzaag ,een lint zaag , boven frees
het gat:hakken met de hand ,uitboren met een kolomboor ,vierkantengatenboor,boven frees
m.a.w iedereen kan het op zijn manier doen.
Wie wil er mee doen ????????