Als vriendendienst hanteer ik een heel simpele formule: materiaalkosten maal twee. Maar ik snap dat een pro heel anders calculeert. Deze tafel gaat volgens mij qua kosten richting een redelijk jonge occasion (en dan bedoel ik een auto).
Wat een eyecatcher!Dit draadje heeft vandaag zijn beslag gekregen.
Ik heb deze tafel afgeleverd bij de schoonmoeder van @Erik701.
Bekijk bijlage 147100
ik heb redelijk wat foto’s genomen tijdens de bouw en zal er de komende tijd een bouwverslag mee brouwen en in een nieuw draadje posten.
ja, die tafel exact namaken, daar zou ik geen kandidaat voor geweest zijn, maar dat was ook niet de vraag. uit de openingspostMooi ook hoe schoonmoeder het krakkemikkige ding uit het begin van de draad als inspiratie kan gebruiken voor een wensenlijst voor een echte tafel waarmee @jorisvh dan ook iets kan.
was al duidelijk dat de vrijheid om er een niet krakkemikkige versie van te maken er zeker was.Hij hoeft niet verouderd. Constructie van de poten mag iets afwijken ifv stevigheid, maar wel graag ronde poten.
welkom als nieuw lid !Holla Erik,
Ik weet niet als dit nog actueel is, maar zo ja dan kan je me altijd contacteren. Ik ben ambachtelijk meubelmaker in Zandhoven Antwerpen. Mijn werk vind je op mijn website www.fattodatico.com en op Instagram en facebook Fattodatico.
Mvg,
Franco
wie dit draadje met interesse en bewondering leest, ziet in #22 dat @jorisvh de tafel afgeleverd heeftHolla Erik,
Ik weet niet als dit nog actueel is, maar zo ja dan kan je me altijd contacteren.
voor zover ik het begrijp, hebben we hier niets tegen wat reclameIk ben ambachtelijk meubelmaker in Zandhoven Antwerpen. Mijn werk vind je op mijn website www.fattodatico.com en op Instagram en facebook Fattodatico.