Messenstelset HBM vlak en van dikte bank

Manette

Nieuw lid
26 dec 2019
13
3
Dag, daar ben ik weer!
Op de dag dat ik mijn vraag ivm mijn zoektocht naar messen plaatste, ontving ik het bericht dat de nieuwe messen gearriveerd waren, die zijn inmiddels gearriveerd. Bedankt voor de reacties, fijn te weten dat er andere mogelijkheden zijn, wie weet voor een volgende keer.
Kom ik bij de volgende zoektocht: Blijkt dat de messenstelset ook niet in voorraad is:rolleyes:. Heeft iemand er een liggen die ik kan overnemen, of een goede tip? Alvast bedankt
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Dat is een leuke methode voor een vlakbank, bij mijn vandiktebank gaat dit niet maar ik heb er een hulpmiddel bij die op de beitelwals kan staan waar dan een stelschroef de beitel op de ingestelde hoogte aandrukt waarna de bouten kunnen worden aangedraaid.
 

Luc Duc

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
44
6
Zevenaar
Er ligt bij mij een setje, nieuw in doos, ooit gekocht nooit gebruikt. Mag voor een net bedrag weg. Locatie: Zevenaar.

Groet, Luc
 

Manette

Nieuw lid
26 dec 2019
13
3
Er ligt bij mij een setje, nieuw in doos, ooit gekocht nooit gebruikt. Mag voor een net bedrag weg. Locatie: Zevenaar.

Groet, Luc
Dank voor het aanbod, ik maak er graag gebruik van. Wat is voor jou een nette prijs?
Groet van Manette
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.