hemski zei:Onlangs de centerscribe van Bridge city aangeschaft. Werkelijk een vernuftig stukje gereedschap. Werd er zo enthousiast van dat ik ook meteen maar de tenonmaker en de drilling jig heb besteld. De levertijden zijn overigens wel lang. De drilling jig laat ca 5 maanden op zich wachten. Anyway, het is mooi spul, beetje prijzig, maar ik zou niemand weten die het voor minder kan maken. Wat vinden jullie van die handzaagmachine? Lijkt mij dus echt fantastisch mooi om mee te werken.
Kan helaas vanaf mijn ipad geen plaatje toevoegen, maar kijk even op de site van http://www.bridgecitytools.com
hemski zei:Onlangs de centerscribe van Bridge city aangeschaft. Werkelijk een vernuftig stukje gereedschap. Werd er zo enthousiast van dat ik ook meteen maar de tenonmaker en de drilling jig heb besteld. De levertijden zijn overigens wel lang. De drilling jig laat ca 5 maanden op zich wachten. Anyway, het is mooi spul, beetje prijzig, maar ik zou niemand weten die het voor minder kan maken. Wat vinden jullie van die handzaagmachine? Lijkt mij dus echt fantastisch mooi om mee te werken.
Kan helaas vanaf mijn ipad geen plaatje toevoegen, maar kijk even op de site van http://www.bridgecitytools.com
WR1944 zei:Vanmiddag ben ik bij de locale Woodcraft gaan winkelen. Ik had zin in een frisse neus en ging dus wandelen. Dat is zeer on-Amerikaans, zeker met kniehoog sneeuw.
Ik ben met m'n eerste serieuze meubelstukje bezig, een night stand ofwel een nachtkastje. Het is een klein tafeltje met een laatje. Ik had beits nodig en een redelijke zwaluwstaartzaag. De zaag was helaas niet op voorraad maar is besteld en komt volgende week aan. Ik kan het niet laten maar ik moet elke keer weer langs alle schappen en displays lopen als een kind in een candy store. Het werkte want ik kocht ook nog een soort kruishout met een schijfvormig mesje. Aan het kruishout zit in mijn geval geen snippertje hout maar het werkt fantastisch. Had ik jaren eerder moeten aanschaffen. Voor $ 18,50 (ongeveer 13 Euro) kan je niet zonder zitten.
henkverhaar zei:WR1944 zei:De Woodcraft in Allentown
Leuk, Allentown. Vis je ook?