rendew zei:@primera
Potjandori !!!!!! waarom heb ik dat nog niet
erg handig, niet alleen voor scharnieren
rendew zei:@primera
Potjandori !!!!!! waarom heb ik dat nog niet
janvandijk zei:Zo ook ik heb nieuwe speeltjes binnen.
een japanse king slijpsteen korrel 6000, ik had al een 1000/3000 maar wilde nog één voor het fijne werk. Meteen een mooi japanse afschrijfmesje meebesteld.
en een schaafje van Dick. Annette zegt dat dat goede schaafjes zijn voor de prijs. En ik geloof dat Annette zeker iemand is die weet waar ze het over heeft. En inderdaad, het schaafje ziet er erg secuur gemaakt uit, is mooi vlak, en schaaft heerlijk. in een totaal ander segment als mijn stanly blokschaafje, en een stuk betaalbaarder dan een vergelijkbare lie nielsen
mathieu zei:Ik heb maandag mijn kapzaag van Thomas Flint binnen gekregen. Ik heb een tijdje geleden een Japans zaagje zonder rug gekocht, maar nu weet ik het wel. Het is dan wel zeer geschikt voor kleine werkjes, maar die Japanse zagen zeker wat uitzicht betreft niet tippen aan deze prachtige Westerse zaag.
Geert Schoonhoven zei:Mijn laatste aankoop!!!!!
Een klauwhamer van estwing met een leder gepolijst handvat. Ligt super in de hand.
Het enige probleem was dat de kop zo spiegel glad was dat je er geen spijker mee weg kreeg.
Dit was gelukkig met behulp van een simpel schuurpapiertje verholpen.