Ik weet wat u zegt.
U wilt een lade maken zoals in het filmpje.
U laat mij een foto zien van een zwaar uitgevoerde constructie.
Vandaar mijn appels en peren vergelijken.
Wat wilt u nou precies?
Ik denk een lade maken.
U laat een filmpje zien van een Blum Movento lade geleider.
Gebruikt u die ook, dan moet u verjongen aan de onderkant anders werkt het syteem niet.
De lades die de persoon in het filmpje maakt zijn licht uitgevoerd.
Is ook niet anders nodig gezien de doelstelling. Kijk naar het bedrijf.
Uw lades zien er 18 mm en fors uit. Ik zou het dan niet met t-nagels doen (geen nieten), maar goed klemmen.
U zegt nerges dat u niet of wel klemt. Wilt u dat niet of kan u dat niet?
Als u met lamello's werkt en klemt, heeft u echt geen speciale lijm nodig. Bij uw lijm lang klemmen!
De lade zal het sterkst zijn bij de lamello's.
Hoeft u niet te verjongen en u wilt die dikke bodem er tegenaan maken, dan een paar lamello's en klemmen!
Wilt u niet zo lang klemmen, dan een snellere houtlijm kopen.
Als u het perse zoals in het filmpje wilt doen, dan zal u ook uw materiaalkeuze moeten aanpassen en dezelfde werkvolgorde aanhouden.
Het is de som der delen.
En op uw test wil ik ook nog reageren. Het heeft geen zin om houtlijm tussen twee plaatjes melamine te lijmen. Houtlijm is voor hout met hout of een ander (voorgeschreven) materiaal.
U wilt een lade maken zoals in het filmpje.
U laat mij een foto zien van een zwaar uitgevoerde constructie.
Vandaar mijn appels en peren vergelijken.
Wat wilt u nou precies?
Ik denk een lade maken.
U laat een filmpje zien van een Blum Movento lade geleider.
Gebruikt u die ook, dan moet u verjongen aan de onderkant anders werkt het syteem niet.
De lades die de persoon in het filmpje maakt zijn licht uitgevoerd.
Is ook niet anders nodig gezien de doelstelling. Kijk naar het bedrijf.
Uw lades zien er 18 mm en fors uit. Ik zou het dan niet met t-nagels doen (geen nieten), maar goed klemmen.
U zegt nerges dat u niet of wel klemt. Wilt u dat niet of kan u dat niet?
Als u met lamello's werkt en klemt, heeft u echt geen speciale lijm nodig. Bij uw lijm lang klemmen!
De lade zal het sterkst zijn bij de lamello's.
Hoeft u niet te verjongen en u wilt die dikke bodem er tegenaan maken, dan een paar lamello's en klemmen!
Wilt u niet zo lang klemmen, dan een snellere houtlijm kopen.
Als u het perse zoals in het filmpje wilt doen, dan zal u ook uw materiaalkeuze moeten aanpassen en dezelfde werkvolgorde aanhouden.
Het is de som der delen.
En op uw test wil ik ook nog reageren. Het heeft geen zin om houtlijm tussen twee plaatjes melamine te lijmen. Houtlijm is voor hout met hout of een ander (voorgeschreven) materiaal.
Laatst bewerkt: