Iemand geintreseerd in de pantorouter tekeningen
hier zijn ze te downloaden
http://www.EDIT Link tijdelijk weggehaald en contact met Matthias Wandel opgenomen, de beheerder.
gegr cor
En waar zie jij dat dan staan? DIt is een ontwerp van iemand die hier veel tijd en moeite heeft ingestoken. Hij vraagt er AMPER 18 dollar voor (= 14 euro).joopvommen zei:You may share these plans with your friends.
we zijn hier toch allemaal vriendjes . :lol:
ik heb de plannen al een hele tijd en daar staat het vermeld , wel delen met vrienden , maar niet zomaar plaatsen op het internet .SamPonette zei:En waar zie jij dat dan staan? .joopvommen zei:You may share these plans with your friends.
we zijn hier toch allemaal vriendjes . :lol:
al heeft hij zich vandaag nog wel even geregistreerd .jaap zei:maar kan me het meest vinden in de mening van Artharg.
ArtHarg zei:Ah ja. En je moet natuurlijk voorkomen dat Matthias geld verdient aan het werk dat hij erin steekt. Ik word er altijd redelijk pissig van als iemand eigen werk beschikbaar maakt tegen een redelijke vergoeding en anderen gaan dat dan "gratis" aanbieden.
Arthur
het was plagerig bedoelt vandaar het knipoogje .ArtHarg zei:Mag ik trouwens vragen waarom je het nodig vindt om dit te posten?
Vroeger was dat zo, maar nu doet hij dit voltijds en is het zijn enige bron van inkomstenHaye Galama zei:Hij verdient er zijn brood niet mee, het is meer een bijverdienste.
Van beroep ontwikkelt hij software.
Dat heb ik volgens mij eens gelezen.