Makita TM3010CX2J multitool vraag

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
544
82
Sterksel
Heeft iemand deze tool ?
Ik heb hem gister via de online shop van Hornbach geleverd gekregen. Ze waren de goedkoopste.
Na levering bleek dat er een zwarte klem voor de M-BOX ontbrak en de box met een tie-rap dicht gemaakt was.
Na vandaag contact gehad te hebben met Makita, sturen ze een nieuwe klem op.

Toch vertrouwde ik het niet helemaal en heb ik de accessoire lijst door lopen die ik op de site van gereedschapcentrum vond.
Tot mijn verbazing ontbreken er van die lijst 2 zaagjes maar heb ik ook 2 andere types die niet in die lijst staan.
Ik heb extra schuurpapier in korrels 240 en 80 die niet in die lijst staan en er mist een adapter voor Fein accessoires wat dat dan moge zijn.

Vreemd? Het lijkt er wel op dat iemand er even een klusje mee gedaan heeft.

Vraag voor wie hem heeft, herken jij deze accessoires en klopt die lijst met wat jij geleverd hebt gekregen?

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
544
82
Sterksel
Beter hier kijken
dat is wat volgens makita zelf meegeleverd moet worden, met plaatjes om spullen te herkennen.
Die had ik uiteraard ook zelf al gevonden.......

maar op de site van gereedschapcentrum worden ook de typenummers van de onderdelen genoemd. Die lijst had ik graag bij de Makita website gezien. Maar goed, gisteravond maar een mail naar Makita gestuurd

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
85
18
Utrecht
Mijn Makita boxen zaten allemaal met een tiewrap dicht bij aanschaf, dus dat lijkt me prima. Neemt niet weg dat het dus ook makkelijk moet zijn iets uit de box te halen en een nw tiewrap te monteren..

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
544
82
Sterksel
Maar waarom neem je geen contact op met Hornbach? Zij hebben jou een niet compleet product verkocht, dus zij mogen het vervangen voor een nieuwe?
Ja ik ga er vanavond mee terug. Ik heb dinsdagavond telefonisch contact met ze gehad maar nog geen reactie gehad. Omruilen in Best lijkt me sneller.

De lijst met accessoires komt gewoon niet overeen met die op de makita site en ontbreekt er een klem van de MBOX. Reden genoeg Was gewoon benieuwd naar de reacties hier

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
544
82
Sterksel
Ja ik ga er vanavond mee terug. Ik heb dinsdagavond telefonisch contact met ze gehad maar nog geen reactie gehad. Omruilen in Best lijkt me sneller.

De lijst met accessoires komt gewoon niet overeen met die op de makita site en ontbreekt er een klem van de MBOX. Reden genoeg Was gewoon benieuwd naar de reacties hier

Afgescheept bij Hornbach in Best. Ondanks dat er op hun bord bij de service bali staat dat ze er ook zijn voor ONLINE aankopen, werd ik afgeserveerd. Ze konden hem alleen ter reparatie opsturen. De man vertelde doodleuk dat ze deze Makita niet in hun assortiment hebben, terwijl er volgens de website 3 in de winkel op voorraad waren. Super slechte service terwijl ze normaal nergens moeilijk over lijken te doen.

Maar goed, dezelfde avond werd ik tot mijn verbazing gebeld door de service afdeling van Hornbach en hebben ze direct een vervanger opgestuurd. Die is vandaag binnen gekomen. De box is heel en bij het openen kwam er een duidelijke 'nieuwe' lucht uit dus prima. Wel lijkt de accessoire lijst toch echt af te wijken van de Makita website, maar aangezien deze wel 'nieuw' is, laat ik het er maar bij. Ik wil toch verder met mijn klus.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
9.616
2.029
Gaanderen
Kijk eens of de makita type nummers overeenkomen. Vaak bestellen grote bedrijven specials die nagenoeg gelijk zijn aan de gangbare modellen min het een en ander. Dat is de manier om iets goedkoper te zijn of meer te verdienen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.