Mafell met korting?

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.337
711
Noord-Veluwe / Skåne
Ja, ik was dus inderdaad zo iemand die wel blij was/is. Ik zocht naar een nieuwe invalzaag en zat op de wip voor een andere TS55, want ik heb nog Festool linealen liggen die ik liefst zou willen blijven gebruiken. Maar nu ik dit zag, en er daarna achter kwam dat de Mafell ook op die linialen past, was het voor mij een makkelijke keuze.

48rmc

Post veel
2 dec 2021
809
321
Middelburg
Ja voor mij wel, ik werk me suf, geen vrienden, geen hobbies ;) (nou ja Gereedschap), dus ja ik ga dat doen. Ik heb ook geen tijd om ermee te klussen helaas dus hij blijft waarschijnlijk nieuw op de plank liggen.
Mocht ik hem ooit willen gebruiken heb ik hem op het beste tijdstip zo 'goedkoop' mogelijk gekocht en dus wat bespaard. En zo niet kan ik hem weer verkopen voor meer. Ik snap dat het niet voor iedereen weggelegd is, maar zo doe ik het soms.

Het blijft natuurlijk 554,- euro, een hele hoop geld. De scherpste actie begin dit jaar was hij iets van 700,- de scherpste actie van Festool is 699,- en dan krijg je bij de Mafell nog een extra blad.

Ja het is geld, maar het is echt bizar laag voor Mafell. Ik snap dat je dat niet vind, maar ik doe dit nu al 22 jaar ofzoiets en zo stunt hebben ze nog nooit gedaan. Uniek voor Mafell en een goede SET. Eenmaal aan de Mafell is een klant voor het leven, dus ik snap het.
Nou nou, als ik je zo hoor, zie je het als een soort van belegging, op de plank leggen, en stapelen maar, totdat het gereedschap tot boven het dak van je schuurtje reikt, en dan verkopen als het nodig is, met dikke winst,....Lijkt net of we praten over een soort van kunstcollectie die je ten gelde kan maken mocht het nodig zijn. Helaas heb ik tot nu toe weinig gereedschap zien wisselen van eigenaar met dikke winst meestal schiet je er bij in, tweedehands daarentegen gescoord voor een knaak kan soms wel winstgevend zijn. Maar hoe dan ook, ik koop geen gereedschap met het idee om het later te verkopen voor een hogere prijs, ik koop het om het te gebruiken, of het nu gaat om nieuw of oud gereedschap.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.